• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Pluto

Cartier
IMG_6284.PNG
Än sålänge om inget ändras är målet en Tudor BB :) 16år så lite halvsvårt att skrapa ihop en ca 20 lax bara så där. Blir ett tag av sparande och sommarjobbande, sen så blir det kanske ett köp 2017 tidig höst om man har tur :)
 

Mvnordlander

Cartier
IMG_2004.JPG
Seiko SKX009.

Vet att det är en rätt "trist" klocka. Väldigt vanlig och inte särskilt unik i klockkretsar, men det måste väl finnas en anledning till varför den är så poppis? ;)
Blir min första automatiska klocka av lite kvalitet, troligtvis inte den sista. :)

Jag håller på att gå ner i vikt och försöker motivera mig till att fortsätta genom att sätta olika mål och belöningar. Att köpa en sån här är min nästa belöning. Bara 1,6 kilo kvar att tappa innan jag "får" gå och handla. :D
Legendarisk klocka. Köpte en till farsan. Rekommenderar blått Nato Robert Redford-stil i All is lost.
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Ska faktiskt köpa 116610LN till våren tänkte jag :) Sitter idag på en Longines Conquest GMT som var min första mer "riktiga" klocka.. Helt okej är den men känner mer och mer att den är för tjock.
 
Topp