• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken AP ROO ...

snoozarn

Patek
2-Faktor
Carbon diver. :)
1326706442517
 

JesperO

Rolex
Jag gillar panda eller gamla Navy. Divern är ju relativt lik den du har.
Sjukt coola om man kan bära upp dem.
Tramssnack om att kriminella bär dem - i vanliga fall är ju alla jäkligt snara att svara "skit i vad andra tycker, det är ju du som skall bära klockan"
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
I min bok har du ju redan den gulligaste AP'n, men tvingas man välja så är det väl divern som gäller, allt annat är Galne Gunnar.
 
Jaa, högst troligen blir det Divern om jag skulle skulle slå till, den känns mest clean och är väl även snäppet tunnare än chronovarianterna vilket är ett plus...

Dock så gillar jag Rubbercladen oxå, den känns som den ikoniska ROOn men tyvärr kan den se lite sunkig ut när ringen blir schleeten...
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Divern. Men måste erkänna att den blå färgen på Navy lockar om den inte hadr varit så rörig.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Att ingen har skrivit: öööh, köp en Rolex. Jag är förvånad.

I vilket fall tycker jag att divern ser vassast ut. Men nya navyn är också ruggigt fin.
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Nya Navyn är riktigt snygg. Tycker även att den ser bättre ut med de nya keramiska knapparna istället för de gamla i gummi samt att gummit mellan bezel och boett har också byts ut mot ett keramiskt.

Navy
Diver

Rubberclad går bort helt för mig.
 

Bosse

Friends of KS
Efter att ha fått span på en sådan idag:

B5rjpPr.jpg

Vill jag säga: Ingen
Kan ha varit en kopia men den CLS Shooting Brake den grå hårade herre drog i väg i var inte (en kopia alltså)
Mycket presens på armen men inte det minsta snygg (IMHO)
//Bosse
 
Topp