Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vilken baksida kan passa?

Diskussion i 'Diskussion' startad av MarHel, 7 april 2016.

Taggar:
  1. MarHel
    Trådstartare

MarHel Torpare

Gokväll!!
    Har hittat en Raymond Weil hemma som saknar baksida, en ny från butik kostar 2350 kr vilket jag känner är alldeles för dyrt. Finns det några andra baksidor som passar till dessa klockor som inte just kommer från Raymond?
    Ny KS-lärjunge som är sjukt förvirrad...

Må alla ha en trevlig helg :happyhappy:

Bifogade filer:

2. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

God kväll,
    Det blir nog väldigt svårt, det handlar om så pass tighta marginaler, och att hitta en baksida till den klockan som sitter fint. Låter som det kan bli väldigt med detektivarbete.
    Kolla om du kan hitta någon Tango på Ebay, kanske någon trasig, att agera som donator. Det är det lilla jag kan tipsa om.

3. MarHel
    Trådstartare

MarHel Torpare

Tackar och bockar för svar!
    Får bli en hel del letande..

4. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Lycka till!
    Kanske kmr någon med bättre koll än mig snart in här i tråden och berättar att det minsann är en sån och sån boett som tillverkas av den eller den, håller tummarna. :)

MarHel gillar detta.
  5. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Känns som långskott. Men gå till olika urmakare, någon kanske kan erbjuda dig ett billigare pris.

Mårtenssons ur Brookfield