• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken beater väljer du?

Vilken väljer du?

  • Luminox 3151

    Röster: 11 9.6%
  • Victorinox Inox

    Röster: 47 40.9%
  • Casio GW-5000

    Röster: 57 49.6%

  • Totala väljare
    115

mouqvist

Rolex
Ska snart på boot camp på en öde ö (det vill jag inbilla mig då jag egentligen ska till Böda Sand med fru och barn!) och undrar vilken beater som jag bör skaffa
Har redan en Traser Commander men vill gå upp i storlek lite
Vilken skulle du välja och varför?

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
 

Martinez

Omega
G-shocken är grym. Har en själv. Dock bär den mindre än sina 42 mm så den får inte så mkt tid av mig, nåt att tänka på kanske.
 

Mackan

Omega
Roliga alternativ! Inoxen är ju faktiskt snygg, g-shocken är coolast och har flest funktioner :)röstade på inoxen.
 

swedentrade

Breitling
Skall man ut i den mörkaste och mest avlägsna vildmark med sin familj vet man aldrig när man får se civilisationen igen. Då är finesser som solladdning och radiokontrollerad tid viktigt. Oklart iofs om radiovågorna når så långt som till Böda, röstar ändå på G-shocken men bör kompletteras med machete, vattenfilter och nödraketer...
 

Torsse

Breitling
Jag skulle ta Traser Commander!
Jag har själv en. Urtavlan är stor nog och tydlig. Jag vet inte om du har titanmodellen, om men den är så pass lätt så den knappas märks. Den är nog mest praktisk av
14688812150641408075407.jpg
dessa fyra.
Luminoxen ser ut som en pojk-klocka i mina ögon!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Brukar alltid säga G-Shock men jag tror jag säger Inox denna gång., ombyte förnöjer.
 

mouqvist

Rolex
Jag skulle ta Traser Commander!
Jag har själv en. Urtavlan är stor nog och tydlig. Jag vet inte om du har titanmodellen, om men den är så pass lätt så den knappas märks. Den är nog mest praktisk av
14688812150641408075407.jpg
dessa fyra.
Luminoxen ser ut som en pojk-klocka i mina ögon!
Den har jag redan, tänkte dock köra med en större klocka.
Du har iofs rätt, Trasern är kanon, har själv modellen i titan
image.jpeg
 
Topp