• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Josef B

Bestraffaren
Hansel and Gretel
En udda, actionfylld och kul vinkling av klassikern. En bra rulle att strötitta på utan att behöva vara råkoncentrerad.
Gav den 6/10 på IMDB.

After Earth med Will Smith
Helt ok rulle, gav den 5/10 på IMDB.

Ska försöka gå igenom Cloud Atlas och Pain and Gain ikväll.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
The Internship. Komedi med Vince Vauhn och Owen Wilson. Två äldre killar som får praktikplats på Google! Rätt rolig men förutsägbar och barnslig, kul story ändå. 5/10
 

meo_swe

Audemars
Hansel and Gretel
En udda, actionfylld och kul vinkling av klassikern. En bra rulle att strötitta på utan att behöva vara råkoncentrerad.
Gav den 6/10 på IMDB.

After Earth med Will Smith
Helt ok rulle, gav den 5/10 på IMDB.

Ska försöka gå igenom Cloud Atlas och Pain and Gain ikväll.
Cloud Atlas är grym! Men kan vara lite jobbig att hänga med i.
Rush är också en av de bästa filmer som kommit ut på senare år.

Senaste rullen jag såg var Watchmen Directors cut. Helt sanslöst bra Dystopifilm, med kanske ett av de bästa introna någonsin!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Får skriva under på This is the end.
Den var inte alls vad jag förväntade mig ...men förbannat rolig.

Annars bör man ju ha sett The usual suspects från 1995 om man inte redan gjort det.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Pacific Rim. Mycket bättre än vad jag trodde, riktigt badass superaction på högsta nivå. Underhållande som fan! Blir riktigt sugen på att se Rush!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Pacific Rim. Mycket bättre än vad jag trodde, riktigt badass superaction på högsta nivå. Underhållande som fan! Blir riktigt sugen på att se Rush!

Pacific Rim ger jag inte mycket för men såg däremot Rush i fredags som jag verkligen kan rekommendera. Dåligt med racingklockor tyvärr men en del Heuer-loggor att spotta.
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Blue Jasmine, en Woody Allen utan en massa larv. Alex Baldwin är riktigt go och bär Cartier... Är man på det humöret kan jag rekommendera den.

Såg om Drive nu i helgen också, riktigt riktigt bra fortfarande. Se den!
 
Topp