• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Senaste tidens biobesök!
Nya Bourne: 4/10 - Usel och inte i närheten av samma klass som de tidigare filmerna. Knappt att den funkar som "vanlig" action.
Nya Reacher: 6/10 - Desto bättre!
Hacksaw Ridge: 8/10 - Mycket bra film även om den tummade en del på "verkligheten"
Arrival: 8/10 - Hade ett djup i filmen som inte visade sig i trailern, grymt bra skådisar
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Independent day. Inte alls bra. Skaplig i början men sajpade ut totalt mot slutet 2/5.

Gravity. Snyggt gjort med viss spänning men saknar det lilla extra och får en svag 4/5

2001 en rymdodyssé. Sjukt bra klassiker 5/5

Letar efter bra Sci-fi om någon har tips ..?

Förslag på några som jag sett (och sett om) senaste tiden:
Interstellar
Arrival
Marsian
2010
Prometheus (Blev väldigt mycket bättre andra gången av någon anledning)
Sunshine
Event Horizon
Contact
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Såg Snowden för 5 min sedan.
Riktigt bra , kan verkligen rekommendera !
IMG_3668.PNG
 

ScubaKing

Audemars
Såg hela serien Homeland nyligen. Väldigt bra serie och mycket coola klockor. Handlar om CIA och deras arbete mot terrorism. Rekommenderas starkt.

netflixjulho7-630x420.jpg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Kvällens filmtips med bröderna Cohen. "No Country For Old Men."
En actionthirller med avstamp i den amerikanska western. Filmen är brutal, spännande och med flera sköna figurer. 5/5 rollar :) Grattis till alla er som inte sett den ännu!
Det var länge sedan jag såg den men jag kommer ihåg att jag blev grymt besviken :( För högt ställda förväntningar kanske.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Såg Snowden för en timme sedan, och kan bara instämma.
Tycker (som jag nästan alltid gör) att JGL gör ett riktigt bra jobb i rollen. En lång väg ifrån "Tredje klotet ifrån solen".

(Skrivet på en datorn med tejpad webbkamera) ;)
Jodå en mycket seriös och bra roll i denna rulle.
P.s jag kör även silvertejp både på front och back kameran på min iPhone ;)
Man kan aldrig vara nog säker
 
Topp