• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Ricrob

Patek
Kom precis hem från ett biobesök där vi såg Gravity. Bra och annorlunda film helt klart! Inte så klaustrofobisk som jag hade hört men lite lätt panikkänsla framkallades mellan varven.

Klart skön detalj att Stone hade digital, stor klocka medan veteranen Kowalski sportade Speedy!
 
Såg Captain Philips, Hanks gör det bra, även piraterna, ger den 8 av10
Gravity är ju en fantastisk historia med en del magsug, lite trilskande 3D men jag ger den 5 av 10
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Red Obsession!
Dokumentär om rödvin. Fantastiskt att se passionen (som vår). Och likastora problem med kopior!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Såg Gravity igår på Bio, men varför var det ingen Omega Speedmaster Pro med i den? George Clooney har ju synts i Omega samanhang innan också...
 

KalleKnuda

Cartier
Imorse klockan 04:00 kom jag hem från ett riktigt sjöslag på krogen och satte på butch cassidy and the sundance kid. Alltid lika mysigt
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Såg Gravity igår på Bio, men varför var det ingen Omega Speedmaster Pro med i den? George Clooney har ju synts i Omega samanhang innan också...

Då får du titta noggrannare nästa gång du ser den! :)

sKFbbf2.jpg
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Prisoners med Jackman och Gyllenhaal är det bästa jag sett på väldigt väldigt länge. Sjukt bra skådespeleri och riktigt intense film.

HTC One via Tapatalk
 

Ricrob

Patek
Såg Gravity igår på Bio, men varför var det ingen Omega Speedmaster Pro med i den? George Clooney har ju synts i Omega samanhang innan också...
Du får nog bara vara mer uppmärksam helt enkelt, Clooney har Speedy Pro på sig i filmen men den flashar bara förbi en gång vad jag såg.

Edit: såg att Vintage redan rättat.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Sitter just nu och ser Gudfadern II för kanske 25:e gången.
Mästerverk med stort M.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Längesedan det kom tips här!

The Great Escape, helt okej rulle, väldigt mycket action från början till slut. awesome att se Sly och Schwarzenegger i samma rulle

7/10
 
Topp