• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken jävla lottning för Malmö FF!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Visst så är det roliga lag, men sportsligt så en riktig jävla fucking utmaning! Kunde väl ha hamnat i grupp C, det hade varit jävligt nice... vad säger ni andra sportfånar som gillar fotboll?!

Malmös grupp!
Paris Saint-Germain FC
Real Madrid
FC Shakhtar Donetsk.

Grupp C, som jag sportsligt tror hade varit bättre för De blåe!
SL Benfica
Atlético De Madrid
Galatasaray AS
FC Astana


 

Jaguaren

Omega
Det kan inte bli annat än 9 säkra poäng hemma. ;)
Det var den värsta gruppen vi kunde hamna i men nu är det bara att välkomna
lagen till Hexxenkessel i Malmö och visa dem vem vi är.
Ha det Blått !
 

Jaguaren

Omega
Vi hade sålt slut alla biljetter oavsett motstånd.
Om Zlatan blir kvar i Paris kan vi sälja ut gamla stadion med en storbildsskärm oxså.
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Om Zlatan är kvar i PSG kommer det bli en fantastisk stämning på stadion, även mot Real Madrid. Dock otur att möta några av topplagen.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
That moment when you realise Lord Bendtner will be coming to Old Trafford!
CNbsn3XUAAAgewu.jpg
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Svenska lag ska vara underdogs, spelar bäst då. Är verkligen inget Malmö fan (stolt bajare) men ett stort fan av svensk klubbfotboll då jag finner den mindre cynisk än andra ligor, och visst fan är det roligt med en svår lottning och att få se Malmö möta riktigt stora lag. Tror dom kan överraska hemma och visst vore det kaxigt om dom lyckades måla på Santiabo Bernabeu, få en tår att falla på Ronaldos groomade kind.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Tyckte det blev hyfsat ändå!
Barca, Leverkusen och Bate Borisov. En andraplats är ju inte utesluten.

Malmö ff skiter jag i förutom att min kära allsvenska nu lever på övertid.
 
Senast ändrad:

Andersml

Audemars
2-Faktor
Tror de ska vara glada för att få så tunga lag som möjligt för att maxa intresset/publik. De hade inte gått vidare från någon grupp ändå...

;)
Tror jag (tyvärr) är helt sant som du skriver. Intresset kommer vara på topp och de har allt att vinna i varje match. Kul att svensk fotboll ändå sprattlar till.

Jag var på AIK - Barca för många år sen och det var ju en upplevelse!
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Vi är få här i Sverige. Min farsa är från Bergamo och jag är född och uppvuxen på Söder, så bajare och Atalantasupporter, man är rätt van vid nederlag och jojo-sejourer upp och ner i serierna.
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt kul! Även om de inte är i klass med rm eller psg ska det bli kul att se. Kul för Malmö, kul för hela fotbollssverige! Biljetterna lär försvinna fortfarande än kvickt. Hoppas man kan lägga vantarna på några... :D
 

Galaxy

Rolex
Tycker ändå att det är riktigt kul att de faktiskt möter de världslag som de kommer möta, fatta när de golvar Real... sular upp ronaldo på läktaren för att handla kokkorv
 

Espresso

Cartier
Tådelad känsla, sjukt roliga lag att få möta men i den här gruppen känns t.o.m en tredjeplats rätt långt borta. Oavsett kommer det bli sjukt kul på stadion :)
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Det gäller nog att hänga på låset, en kollega sa att biljetterna mot Celtic tog slut på 4 minuter :)
Har det någon gång slagit dem att människor från andra städer i Sverige också vill köpa biljett och se matchen live?
Tror även du måste köpa till alla 3 hemmamatcherna. Så tolkade jag deras info på hemsidan iaf.
Schysst, riktigt härligt att tvinga en att köpa biljetter för tre matcher. Nu har alla råd, speciellt unga (läs gymnasieåldern) och familjer, att se på matcherna...
Svårt. De släpper enbart biljetter på matchdagen... Och endast till den aktuella matchen. Puckat..
Får väl se matchen på TV, som vanligt.
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Vill förtydliga, jag gillar inte MFF;)

MEN!

1. Jävligt kul och bra för svensk fotboll, ja, det kommer bli lite övertag men Allsvenskan kan fortfarande vinnas av andra lag (typ blåvitt)

2. Jävligt kul att MFF får hem Zlatan!

3. Jävligt roligt med stormatch mot Real i Malmö

4. Sjukt tuff grupp, men de kan nog knipa en tredjeplats faktiskt, sett till förra året.

5. Jag gillar inte Malmö, men här håller jag på "Sverige"
 
Topp