• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka åt frun?

Vilken klocka skall min fru köpa?

  • Rolex 114200

  • Longines Conquest

  • Tag Heuer Carrera

  • Nomos Orion

  • Övertala henne att köpa en Datejust trots att hon inte gillar datumbubblan så kan du låna den själv.

  • Annat...vad isåfall?


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Man kan köpa en Rolex med datumbubbla och ta bort bubblan!

Jag tycker själv att det kan bli snyggt:
IMG_5401.JPG

Oj! Det där såg inte helt rätt ut. :eek:
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Tack skall ni ha för alla synpunkter hittills. Keep 'em coming! Tack också till alla humoristiska språkpoliser :hilarious:
Vet någon förresten ifall jag kan se omröstningsresultatet på något sätt utan att rösta själv?
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Återupplivar denna slumrande tråd. Frun har ännu inte ätit upp någon klocka, men idag köpte jag en till henne. Blir en överraskning till bröllopsdagen i slutet av juli. Blir spännande att se hur hon reagerar :nailbiting:

Det blev en 114200 som faktiskt vann omröstningen också.
IMG_3389.JPG
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt bra!
När jag nu läste denna tråden för första gången bestämde jag mig för att min fru ska få sig en Rolle när hon fyller 40 nästa år. Perfekt! Jag hinner köpa en till till mig själv innan dess och dessutom både bestämma vilken hon ska få, och spara ihop till den. 114200 ligger bra till just nu!!
 
Grattis du gjorde ett bra val, jag är övertygad att hon blir överförtjust i denna vackra klocka.
Rolex är alltid en Rolex.

Stort Grattis Anders
 
  • Like
Reactions: mmh

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Återupplivar denna slumrande tråd. Frun har ännu inte ätit upp någon klocka, men idag köpte jag en till henne. Blir en överraskning till bröllopsdagen i slutet av juli. Blir spännande att se hur hon reagerar :nailbiting:

Det blev en 114200 som faktiskt vann omröstningen också.
IMG_3389.JPG
Kul, hon kommer bli nöjd!
 
  • Like
Reactions: mmh

Kai

Rolex
Mycket bra val! Hade gärna exponerat denna för min fru ett tag för att skapa ett habegär hos henne =)
 
  • Like
Reactions: mmh

mmh

Panerai
2-Faktor
Hur gick det då @mmh - gillade hon den? Får man be om ett vristskott?
Tjena, detta är et vääääldigt sent svar, men här kommer ett par vristskott. För övrigt kan jag nämna att hon fortfarande verkligen tycker om klockan och använder den varje dag
92DAFD29-F4E7-490C-B12B-BEFF61CD509B.jpeg
9E239E24-C300-4386-A58F-B8623C106DB5.jpeg
:)
 

Bilagor

  • EFDB21D2-1952-46C2-AFE9-0B0A340068EC.jpeg
    EFDB21D2-1952-46C2-AFE9-0B0A340068EC.jpeg
    86.9 KB · Visningar: 5
  • EC81709B-F3A9-464F-9A88-9AED4805C053.jpeg
    EC81709B-F3A9-464F-9A88-9AED4805C053.jpeg
    67.1 KB · Visningar: 6

Kugghjul

Panerai
Klocktips:
BAUME MERCIER DIAMANT DIAMOND WATCH
Finns även utan de vertikala diamantraderna, då bara med diamant i kronan. En spännande och snygg detalj med designen är det konvexa glaset och den konkava boettkanten. Finns in en mängd versioner.
s-l640.jpg
 
Topp