• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka har ni köpt till er fru?

Veratio

Cartier
Köpte en air-king med rosa index.
Glöm jubilee. Ingen kvinna som gillar det.

Alt. är Omega med vit urtavla. Finns ju från 12'.

Inget mög. Inga diamanter. Ingen MoP. Inte 18mm. Helst inte begagnat oavsett vad hon säger.

Lycka till!

Niclas
 
parkville.jpg

Köpte en sådan här till en dam, inte min fru dock, men hon tyckte att den "verkade för fin för att använda" och när hon inte använde den så "slutade den att fungera".
Hon gillade färgen dock...sa hon...
 

egbert

Panerai
Bär hon klocka varje dag? Om inte, överväg en kvarts, annars är risken att hon kommer att tröttna på att dra och ställa den.
Man kanke får även mer bling med en kvarts, när det inte ligger så mycket pengar i urverket?

Min fru frick denna i 40-årspresent. Hon älskar den!
image.jpg
image.jpg
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Det blev en GS quartzare i 30-årspresent. Sbgx063. Hon älskar detaljerna och champagnetavlan.
Enda problemet är att jag är lite avis :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror hon blir väldigt glad oavsett då presenten kommer från dig.

Jag köpte en DJ när min fru fyllde 40 men om det varit idag så hade jag nog gått på samma förslag som Denke ger.

+1 En väl vald klocka oavsett prisklass som hon gillar kan liksom inte bli fel. Min fästmö var supersugen på en RC så det blev perfekt. Tidigare har hon fått både Silvanan jag postade ovan och en Tudor. Båda blev jättebra.

Nu är hon iofs klockintresserad så det är lätt att köpa klockor till henne i present... :)
 
Topp