Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vilken klocka i samlingen skulle ni kunna göra er av med, om man såg det till att den fick alldeles

Diskussion i 'Diskussion' startad av Affe, 14 juli 2013.

1. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    för lite handleds tid. Men av någon anledning kan ni inte göra er av med klockan eventuellt klockorna. Har 2 st som jag gillar som bara den men får väldigt lite tid på handleden, vet inte varför det är så. Men av någon anledning så skulle jag ångra mig lika snabbt ifall jag krängde iväg klockorna.

Jonaz gillar detta.
  2. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Jag samlar inte på klockor, och om jag har något som jag inte använder, så säljer jag.

David, Uffe, Fryken och 4 andra gillar detta.
  3. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Samma

TS: En Riktig Bratte! Härlig! Hatade dom för något år sedan, nu älskar jag utseendet :)

4. cab

cab Friends of KS

Samma här.

5. M021

M021 Friends of KS

Sitter på en Navitimer som får samla dam i lådan, flippa mot rolexen och en slant;)?

6. JS

JS Friends of KS

Har inte heller någon samlarmani. Använder jag inte en av klockorna så säljs den

Dessutom tycker jag 2-3 klockor räcker gott och väl. Nu är jag nere på två rollar

7. Tilo68

Tilo68 Torpare

Hej!

Ja Breitlingen är verkligen vacker även om Rolex kanske ska vara lite mer lyxmärke, har jag fått för mig. Jag skulle ha svårt slita mig från en så vacker Breitling.

8. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg

Skäms! Inför ett rullande schema, de där skall bäras! ;)

iPhone | Tapatalk

9. Har bara en keeper och det är min SubC dom andra säljs om man inte använder dom...

10. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

denna ligger runt utflyttningsstrecket... beroende på vad som händer senare i veckan...

jakob.dala gillar detta.
  11. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Den där chronomaten, med grå tavla, är ju superläcker :) En sub är en sub och förtjänar mer än ligga i lådan ;)

12. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Jag är beredd att hålla med dig Jonaz, den har allt egentligen! Men den är ju för snygg för att krängas iväg också, Hmm.

Mårtenssons ur Brookfield