• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka saknade ni mest på semestern?

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Gissar att ni precis som jag inte tar med er alla klockor på semestern. Själv valde jag bort denna, mest pga att jag inte var riktigt säker på tätheten. Några veckor in på semestern så började saknaden infinna sig och förbannade mig själv både en och två gånger, hur f-n kan man lämna en så självskriven sommarklocka hemma?
Någon som gjorde något lika dumt?
image.jpeg
 

Psykel

Patek
Blev bara tre dagar i Göteborg för min del, med min Sumo som jag bär 90% av tiden. Så ingen direkt saknad för min del. :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Nyss hemkommen från 4 veckors semesterresa. Efter noggrannt övervägande fick dessa följa med
20160705_214840.jpg

Panerai och Doxa för vattentäthet och vintagedykarna för att jag helt enkelt inte klarar mig utan vintage. Dessa har funkat bra som semesterkombo, speciellt med ett urval färgglada band i olika material att byta mellan.

Vad har jag då saknat mest? Utan tvekan denna
20160801_102418.jpg


Har även skanat tillgång till en kronograf vid matlagning
20160607_180836.jpg
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Nyss hemkommen från 4 veckors semesterresa. Efter noggrannt övervägande fick dessa följa med
20160705_214840.jpg

Panerai och Doxa för vattentäthet och vintagedykarna för att jag helt enkelt inte klarar mig utan vintage. Dessa har funkat bra som semesterkombo, speciellt med ett urval färgglada band i olika material att byta mellan.

Vad har jag då saknat mest? Utan tvekan denna
20160801_102418.jpg


Har även skanat tillgång till en kronograf vid matlagning
20160607_180836.jpg
Snyggt! Vad är det för NATO du har till Subben? Ser grymt kvalitativt ut.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Är hyfsat OWG, så har inte saknat så mycket. Fick upp en CWC kvarts till semestern i fjällen. Den kompletterade min DJ bra. Bestälde ett hipster nato (fallskärms band från) som väntar hemma. Har saknat att prova det på cwcn.
Har saknat lite klockor jag inte äger. En 116610 hade passat bra. Och en 1675.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Är OWG sedan jag sålde min Datejust så jag har inte saknat något i min samling eftersom den sitter på armen, eller som här på nattduksbordet på kvällen. Dock kan jag sakna en klocka att byta armband på. Explorern ska vara på länk så det alternativet finns inte just nu...
DSC_0462-01.jpeg
 

Nero13

Panerai
Jag var borta i 5 veckor så jag tog med mig dessa 3 och sen SKX'en det trodde jag skulle räcka men skulle tagit med mig lite fler band till seikon:p
image.jpeg
image.jpeg
 
Topp