• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka till Rom?

Ta med Patek eller AP till Rom?

  • Patek Nautilus 5711

    Röster: 55 67.9%
  • AP roc rosé

    Röster: 26 32.1%

  • Totala väljare
    81

Jolly

Cartier
Watches of Rome? Ligger lite avsides från lyxstråken. Snubblade förbi där i lördags.

Var i Rom själv för ungefär två veckor sedan. Var inne i en klockbutik som drevs av en far och son, sonen körde väldigt uppknäppt och hade en ordentligt brigna. Kan det varit samma :D?
 
Senast ändrad:

Gurgel

Cartier
Duglig duo! :wideyed:
Din AP är oerhört snygg, skulle säga att den passar alldeles utmärkt i en Ferrari! Eller på ett litet café, tänk hål i väggen. Eller ätandes en världsbäst glass på en ranglig caféstol. Kör på den!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ingen av dina. Varför?
Kungen av Rom, TOTTI, brukar köra Daytona. Köp en sån på plats så har du en triss. :)
 

Luminor

Cartier
2-Faktor
Förstår din beslutsångest… ;) Är övertygad om att det kommer bli riktigt bra oavsett vilken du väljer!
 

månljus

Panerai
Låter inte som att du ska vara borta så länge. Vilken använder du mest annars? Ta den. Personligen hade jag tagit PP.
 

toecloth

Omega
2-Faktor
Tror att Ap roc rosé skulle passa bra där bland alla de bruna byggnaderna. Gärna med brunt läder också.
 

Calfen

Panerai
APn lätt! Tänk på ficktjuvar ofta små barn i TBn tror jag såg 4 st in action på 3 dagar detta var dock 4-5 år sedan, annars njut :)
 

Trulli

Cartier
I'm back :) Fantastisk stad, med kultur, god mat och välklädda Italienare :)
Det vart Pateken som fick följa med. Jag såg faktiskt inte så många med finare klockor, några med sport rollar och en Nautilus quartz på en av säljarna i Brionibutiken. Det kändes som en bra butik så det fick bli lite skjortor :)


thumb_IMG_9528_1024_zpspcfnkmvc.jpg



thumb_IMG_9565_1024_zpsjlql1ofa.jpg



thumb_IMG_9567_1024_zpsk2qaf6b4.jpg



thumb_IMG_9611_1024_zpso5uz8wox.jpg




thumb_IMG_9579_1024_zps6n3q2toq.jpg



thumb_IMG_9657_1024_zpsvtqufx6f.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
I'm back :) Fantastisk stad, med kultur, god mat och välklädda Italienare :)
Det vart Pateken som fick följa med. Jag såg faktiskt inte så många med finare klockor, några med sport rollar och en Nautilus quartz på en av säljarna i Brionibutiken. Det kändes som en bra butik så det fick bli lite skjortor :)


thumb_IMG_9528_1024_zpspcfnkmvc.jpg



thumb_IMG_9565_1024_zpsjlql1ofa.jpg



thumb_IMG_9567_1024_zpsk2qaf6b4.jpg



thumb_IMG_9611_1024_zpso5uz8wox.jpg




thumb_IMG_9579_1024_zps6n3q2toq.jpg



thumb_IMG_9657_1024_zpsvtqufx6f.jpg
Ett bra val. Ni ser ut att ha haft det trevligt!
 
Topp