• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka

Sfbio

Omega
Har en vintage heuer redan :)
Har stort tycke för lite nyare stålklockor :) gillar omega och rolex en hel del , men dom kostar en hel del .
 

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
Alltid kul att få lite inspiration av folk som är betydligt mer kunnig inom det här området än jag
Mitt tips är att du letar på något du vill ha och sedan följer din prisklass, alternativt sparar eller lägger dina pengar samt resten på avbetalning eller hur du nu vill lösa det.

Känns fel att du frågar om vilken klocka du ska köpa när man självklart själv väljer en klocka man vill ha. All information finns på nätet om alla modeller och märken så läs på och hitta den just DU vill ha.
 

Portofino

Panerai
Vill du ha bra relevanta tips föreslår jag att du ökar på din förfrågan med lite mer info om vad du är ute efter. Sport? Dress? Storlek? Vintage, begagnat eller nytt? Etc..
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Enkelt :)
IMG_1295.JPG
 
Topp