• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken mc föredrar du?

Vilken MC föredrar du?

  • Custom HD

    Röster: 25 19.2%
  • Custom annat

    Röster: 7 5.4%
  • Racehoj europeisk

    Röster: 19 14.6%
  • Racerhoj japanes

    Röster: 19 14.6%
  • Touring

    Röster: 3 2.3%
  • Streetfighter

    Röster: 18 13.8%
  • Offroad

    Röster: 3 2.3%
  • Äventyrstouring

    Röster: 4 3.1%
  • Touring

    Röster: 5 3.8%
  • Retro

    Röster: 27 20.8%

  • Totala väljare
    130

carlanton

Audemars
Var hamnar den här typen av custombyggen? Retro eller custom?

9b58e9dee96b7088d1ed167f3ddf7e3b.jpg


_MG_7166.jpg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Skulle kunna tänka mig att prova en V-Rod framöver. Frågan är bara hur mycket jag kommer att kräkas. Tycker den är snygg att kolla på men tvivlar på resten.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Förmodligen. Men så är det ju oftast i början när man inte har någon större koll; man tar det man tycker är snyggast. Sen ändras nog allt med ökad kunskap!

Jag har haft hojar genom stora delar av spektret. Det är först nu jag känner mig hemma. Många har idéer om HD. Jag vill tillbaka till basic och framflytt och trams har inget med HD:s arv att göra.
 
  • Like
Reactions: K-S

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Jag har bara kört supermotards, enduro och 1000cc sporthojar båda v-twin och radfyror. Japanskt och KTM.

Här är en liten bild på mig och min CBR1000RR. Helt ok hoj, men lite trött effektmässigt. Föredrog GSX-R1000 K9 motormässigt.


ImageUploadedByTapatalk1428058288.710916.jpg
 
Topp