Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vilken onlinebutik är bäst för impulsköp med snabb frakt?

Diskussion i 'Diskussion' startad av mps, 21 juni 2015.

1. mps
    Trådstartare

mps Stadsbo

Suttit och funderat en massa.
    Letar efter det och det och sen den där.
    Men när jag ser att leveranstiden från tex USA är 3veckor, då drar jag mig från att lägga beställningen.
    Så om jag skall göra impulsköp.
    Vart handlar jag bäst då?
    Är på jakt efter Seiko, Orient eller Certina till hyffsade priser och med snabb frakt.

2. wotan

wotan Borgare

Från:
    stockholm
    Creationwatches(hong kooooong) har hyffsat snabb frakt, inom en vecka fick jag min klocka.

Richie gillar detta.
  3. popeofdenim

popeofdenim Bonde

Från:
    Skåne
    Går att få rätt snabbt från hela världen om man bara är villig att betala lite för frakten... ;)

yonsson gillar detta.
  4. Richie

Richie Friends of KS

Bra priser har dem också :)

5. Limpas

Limpas Borgare

Från:
    Stockholm
    Watchhubs har väl varit snabba för de som betalat lite extra för frakten :)

6. wotan

wotan Borgare

Från:
    stockholm
    Japp, och dom säljer även via svenska tradera:) (under säljarnamnet titanesque)
    Obs välj dhl som fraktalternativ = dom tar hand om ev tull och moms.

Tillägg har för mig att titanesque är watchhubs, har beställt genom bägge:)

7. Ebbot

Ebbot Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Beställde två seiko samma dag/tid bl.a för att testa leveranstid. Ena från creation och andra från watchhub. Tog två dagar längre för creation men det berodde på dhl strul. Dock skrev creation ner värdet på klockan (utan att jag bett om det) så tullkostnad blev lägre.

Såå... Slutsats: typ samma leveranstid :)

8. JayLar

JayLar Borgare

Amazon.co.uk är jäkligt snabba om man tar expedited shipping, som inte är särskilt dyrt. Sist beställde jag en klocka den 11 juni kl 05.23 och dagen efter (den 12 juni) kl 15.08 fanns den för avhämtning på min Ica-butik (DHL servicepoint). Snabbare går nog tusan inte!

9. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    ALLA nämnda är snabba om man tar express shipping. Har fått klockor från Japan, USA, HK, Italien på 2-3 dagar.

Mårtenssons ur Brookfield