• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken parfymklocka ogillar vi mest!

Hugii

Audemars
Håll ut lite till, snart är alla parfymklockor historia. Ingen kommer mer vilja köpa eller äga en parfymklocka. Alla kommer skaffa sig en iWatch. :)
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Jag såg ett par stycken Diesel idag, och det var inga vackra syner. En inne på ICA, och en annan hos den lokala kebabteknikern när jag skulle inhandla middag. I det senare fallet kan det eventuellt ha rört sig om någon annan överdimensionerad parfymklocka, jag såg inte så noga (vill ju instinktivt titta bort...). Ynglingarna ser ju ut som om de har en landningsplatta för UFO:n runt handleden...

TGV recenserar en MVMT som inte heller är det vackraste jag sett.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag såg ett par stycken Diesel idag, och det var inga vackra syner. En inne på ICA, och en annan hos den lokala kebabteknikern när jag skulle inhandla middag. I det senare fallet kan det eventuellt ha rört sig om någon annan överdimensionerad parfymklocka, jag såg inte så noga (vill ju instinktivt titta bort...). Ynglingarna ser ju ut som om de har en landningsplatta för UFO:n runt handleden...

TGV recenserar en MVMT som inte heller är det vackraste jag sett.
4FC33578-21B4-4C21-AB38-B5C73835733F.jpeg
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor

Patek ja, dem glömde jag bort. De måste ju ha en särskild plats längst ner i parfymklockträsket. Jag menar, vilka skulle annars få för sig att göra en "lyx"klocka på gummiband? Eller i stål? Det är ju uppenbart att det enbart är p.g.a. skicklig marknadsföring som de lyckats lura i folk att det skulle vara något märkvärdigt med deras klockor. De är ju så dåliga att det egentligen inte går att skilja mellan ett original och en billiga kinakopia.:D:D:D
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Vad gör att en klocka räknas som parfymklocka mer än att tillverka parfymer?

Fast det där är väl motsatsen. En klockparfym.
Om en kloka från Armani blir en parfymklocka lär en parfym från Rolex bli en klockparfym.
Har säkert ingen hög status på Parfymsnack.
"Rolex, Ingen riktig parfym... Dom gör ju klockor.. kom inte hit med din jävla klockparfym här vi diskuterar riktiga parfymer..."
 
Fast det där är väl motsatsen. En klockparfym.
Om en kloka från Armani blir en parfymklocka lär en parfym från Rolex bli en klockparfym.
Har säkert ingen hög status på Parfymsnack.
"Rolex, Ingen riktig parfym... Dom gör ju klockor.. kom inte hit med din jävla klockparfym här vi diskuterar riktiga parfymer..."
Haha det stämmer nog. Menade inte att rolex är en parfymklocka fyi. :)
 
Fast det där är väl motsatsen. En klockparfym.
Om en kloka från Armani blir en parfymklocka lär en parfym från Rolex bli en klockparfym.
Har säkert ingen hög status på Parfymsnack.
"Rolex, Ingen riktig parfym... Dom gör ju klockor.. kom inte hit med din jävla klockparfym här vi diskuterar riktiga parfymer..."

Hahaha, parfymsnack låter sjukt intressant! Ska vi starta ett sånt forum? Så kan vi se ner på axe och nivea och rolex :)
 
Topp