• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken rolex skulle ni köpa?

Pelarn

Patek
2-Faktor
Den här skulle kunna få in mig på vintage;)
image.jpg
 

philip.eldh

Omega
2-Faktor
Står mellan 2 stycken just nu egentligen.... Antingen Datejust II med Jubileumslänken halvguld eller 116613LB-97203, hade kanske inte de dyraste i rolex per say, men ändå de finaste jag vet.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
5513 med gilt dial eller en paul newman. Skulle säga 16710.
Men har jag redan köpt + svart/coke/pepsi insert, så man kan flexa med färgerna utan att byta till nato.

a0d45503fa53a81e68881f3fe4e2ecd3.jpg
 

Man

Rolex
Om en sån här tråd finns redan får ni gärna vidarebefordra mig.
Om ni fick välja bara EN endaste Rolex genom alla tider vilken skulle ni då valt? (Det vill säga om budgeten är obegränsad)

Jag går först ut med min okunnighet och säger en 1675 med blå vridring. (PN ligger tvärtajt precis bakom i ledet)

:woot:

En sea dweller! Har ju snöat in på dykare... :)
 

Zeitgeist

Breitling
Jag rekommenderar nya GMTn, väldigt snygg och praktisk. Dessutom är GMT funktionen väldigt användbar när man reser. Subben är snygg, men det är inte ofta man är nere på 300 meters djup. Nya modellen rekommenderas för det mer solida armbandet.
 
Topp