• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken samling!

Målarn

The Steak
Spännande! :) Han har ju cash för några fler lådor iaf så man vet ju aldrig hehe

Trots att de är sjukt vräkiga så kan jag ändå gilla dem för arbetet bakom alla stenarna och arbetet med att också sätta dit dem.

Frågade om Floyd ägde några Fina klockor och inte bara massa skit med diamanter på, det här svaret fick jag av min vän :) :

Absolutely he owns about 7 different Patek grand complications, some vintage Rolex pieces he bought from Eric Ku and a handful of Lange's and Audemars.
Best Regards,
*****
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Alldeles för mycket bling-bling för min smak! Varför i hela jösses vill man gå omkring med skiten, visst visar det att man har stäsch men man kan väl ha smak för det... :wtf: :clown: :hungover:
 

Bruset

Panerai
Är det inte Franck Muller längst ner till vänster ser det ut som?
Mvh

nej för fan! ryktet säger att han har tre favvo-märken; AP, Rolex & Gaga!
skämt åsido, det låg en tråd uppe för ett par dgr sedan, med en förfrågan om ett anskrämligt klockmärke vilket jag refererade till. hajar om inte alla var med på det. borde lagt till en smiley. typ:eek:_O
 
Topp