• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken Sinn gillar ni bäst?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Denna är inte så dum
image.jpg
 

Limpas

Cartier
Jag köpte den på gummit o vill nu ha länken. Så idag hade jag köpt på länk så att du har tillgång till den när/om du ledsnar på det andra.


Köp en länk och sälj gummit till mig ;) Är riktigt sugen på ett originalgummi, men har väldigt svårt att motivera det höga priset. Tycker att den gör sig riktigt bra på gummi på bilder iallafall.
 

SSL

Audemars
Köp en länk och sälj gummit till mig ;) Är riktigt sugen på ett originalgummi, men har väldigt svårt att motivera det höga priset. Tycker att den gör sig riktigt bra på gummi på bilder iallafall.

Skicka PM vad du ger för det då! Så löser vi det :)

Edit: gummit är fan nice. Länge sen jag ens tittade på det. Men jag ska nog kunna skiljas från det.
 

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Efter att ha haft min U1 på armen varenda dag i 1,5 månad (snart är jag en OWG) kan jag konstatera att det är en sanslöst bra kvalitet för relativt liten peng. Dessutom är designen så kompromisslös och särpräglad att jag aldrig kommer på mig själv med att störa mig på någon detalj och vilja köpa en annan som är ungefär likadan men liiiite bättre eller liiiite annorlunda. Den är helt enkelt i en klass för sig själv.

Men...

Vi har ju också den fullständigt grymma U1000 (EZM6). Vilken sanslöst kompromisslös kronograf! Är det någon här på forumet som har erfarenhet av den och vill dela med sig lite? Specen är ju fantastisk och dessutom gillar jag verkligen designen. Tyvärr är prislappen lite väl hög för att motivera ett nyköp. Och det verkar ju inte direkt drälla av begagnade exemplar.

Som sagt, någon som vill dela med sig lite av erfarenheter av EZM6?

/Henrik
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp