• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken storlek på finger cots

Fadershan

Patek
Jag köpte från ebay oxå och efter några minuter vill jag bara slänga av mig dom för att de sitter så tight! :)

Anchor hette dom och stod ingen size på såg jag nu. Får nog bli large från cousins som ni säger. Har gjort två beställningar därifrån nu med massa nya godsaker så jag kan komma vidare i mitt första serviceprojekt.
 

rogart-63

Patek
Tack för gummit @alexndr .Perfekt med medium size
IMG_20170109_153658.jpg
 

noeLLY

Cartier
Nu verkar du fått testa medium och det passar. Jag brukar märka efter nån timme med för små att det gör ont. Så provkör ett tag. Ser på bilden att den är lite lös. Jag brukar dra ner dom tills det inte fladdrar på toppen, lättare att greppa saker då. Kanske prova med det och vänta nån timme och känn efter så det inte gör ont. Har large du kan få prova också.
 

rogart-63

Patek
Nu verkar du fått testa medium och det passar. Jag brukar märka efter nån timme med för små att det gör ont. Så provkör ett tag. Ser på bilden att den är lite lös. Jag brukar dra ner dom tills det inte fladdrar på toppen, lättare att greppa saker då. Kanske prova med det och vänta nån timme och känn efter så det inte gör ont. Har large du kan få prova också.
Sitter nog bara lite löst på bilden? Rullar jag ner den lite till sitter den fint. Bra mycket bättre kvalitet på dessa jämnfört med dom jag hade innan. Dessa är betydligt tunnare och sitter bättre? Nästan som en Mamba :p
 
Topp