• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken urtavla till 116500?

Vilken urtavla till 116500?

  • Vit

    Röster: 91 75.8%
  • Svart

    Röster: 29 24.2%

  • Totala väljare
    120

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag har tråkigt.....

Rolex-Cosmograph-Daytona-Steel-Ceramic-116500-LN1.jpg
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Svart är mycket bra. Kluven. Alltid föredragit vit (förutom på 116520) dock
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Jag skulle välja den vita! Skulle gärna ha en men kommer inte betala upp för en nyare beg...väntar tills det lugnat ner sig lite med hypen som verkar komma.....kan ha lite annat kul under tiden istället:)
 

Chattras

Cartier
Röstar på den vita. Den skapar mer kontraster och får klockan att se mer levande ut.

Du stod på kö hos Bergström på en eller hur?
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Vad jobbar du med? Verkar vara riktigt tråkigt iallafall ;) den här är svår dock!
Svarta känns clean, medan den vita har bättre kontrast och pop. Hade nog själv kört den svarta tror jag!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Fick du någon indikation om när dom skulle komma? Är sjukt sugen på en själv men antar att det redan är rätt många på lista.

Vet tyvärr inte mer än vad som skrivits här på forumet. Kan säga att detta är den sista klocka jag beställer likt detta. Vänta är helt enkelt inte min grej. Varje gång telefonen ringer och jag inser att det inte är Freddan på Bergströms blir jag besviken :(
 

Stein

Cartier
Röstade på svart. Tycker svart bezel mot vit tavla inte blir bra ihop. Hade varit mycket snyggare med vit ring till den vita tavlan.
 

Chattras

Cartier
Vet tyvärr inte mer än vad som skrivits här på forumet. Kan säga att detta är den sista klocka jag beställer likt detta. Vänta är helt enkelt inte min grej. Varje gång telefonen ringer och jag inser att det inte är Freddan på Bergströms blir jag besviken :(
Jag förstår dig till 100%. Tålamod och impulskontroll har sällan varit mina starka sidor ;). Får hoppas att de inte ringer så mycket på dagarna då så inte besvikelserna kommer allt för tätt.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Panda är skoj men jag gillade den svarta mer i verkligheten. Flyter ihop fint med bezelen.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag förstår dig till 100%. Tålamod och impulskontroll har sällan varit mina starka sidor ;). Får hoppas att de inte ringer så mycket på dagarna då så inte besvikelserna kommer allt för tätt.

Hade någon sagt att klockan kommer exempelvis den 17 juni hade allt varit okej. Då hade jag käkat lite piller och krupit ner i sängen och sovit fram tills dess.
 
Topp