• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken väljer ni

Målarn

The Steak
av dem här två Skönheterna :mrgreen: ??

Den Gröna eller den Svarta??
yggmt_zps033cc906.jpg

green_zpsb5e3846f.jpg

black_zps37f08527.jpg
 

BME

Cartier
Frågan är väl vad väljer du målarn? :D
Först när du avslöjade din jakt på en med grön tavla så tyckte jag den såg jäkligt cool ut men den svarta växer på mig. Och efter att ha sett en eller är det två bilder du lagt upp ( ;) ) på den svarta så vettef-n längre...
Med tanke på att du har den svarta nu så säger jag behåll den svart... tillsvidare. :D
 

Ricrob

Patek
Stödjer dig till fulla i bytet till grön, den är fantastisk men personligen skulle jag behålla den svarta.. Alt köpa och ha bägge och byta när känslan faller på! Men i slutet av dagen gillar jag nog den svarta ngt bättre, även om det är hårfint.
 
Gillar den svarta bäst den yavlan gör att gmt visaren poppar ut på ett helt annat sätt så jag säger behåll!
Men å andra sidan kan du fan klappa i en ollonlila tavla i det där monstret
Och man skulle sitta dreggla lika farbannat!
Mvh
Anders P
 

RDFG

Cartier
Svart är ju ett avsevärt cleanare val imho.

å andra sidan är ju grön tavla otroligt kaxigt, på ett bra sätt :D
 

m_s

Patek
2-Faktor
Svart - Men då är jag sucker för klassiska hamoniserade utseenden på klockor, kan ju däremot även uppfattas trist så grön om du vill stå ut!


//Micke
 

Andrew

Cartier
Svart är inte ens ett alternativ om du frågar mig. Känns lite sossigt om jag ska vara helt ärlig. Grönt är däremot mycket skönt.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Andrew skrev:
Svart är inte ens ett alternativ om du frågar mig. Känns lite sossigt om jag ska vara helt ärlig. Grönt är däremot mycket skönt.

Den där klockan är så långt ifrån "sossigt" man kan komma. Jag säger svart, men komplettera med grön när du känner för det.
 
Jag tycker svart är snyggare och kommer hålla i långa loppet, den gröna är coolare men man kanske tröttnar fortare, ska du bara ha en så kör svart, men hör du möjlighet så kör båda...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grön sticker ut ännu lite mer, och ser lite mer elegantare ut tillsammans med guldet, på ett exklusivt sätt, eller tvärt om... Känns lite vintage engelska kungahusetvibbar :)
 
Topp