• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken/vilka klockor skulle du köpa om du hade 130k?

Chuck

Patek
2-Faktor
Köp denna och bli KS kung
image.jpg
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Köper i stort sett bara begagnat så skulle kunna bli en breguet xx en fifty fathoms
Och något från vacheron isåfall
Skulle det bli nytt så all in på en nautilus om pengarna räcker
 

Tarkovski

Omega
Eftersom jag har fastnat för manuella klockor skulle jag lägga dessa pengar på Omega Speedmaster, på grund av dess intressanta historik och som sommarklocka, och en Nomos, vet inte vilken modell men som dressur. Sedan tittar jag för närvarande efter en Seagull 1963 och en rolig Vostok Komandirskie av militärmodell, peanuts i sammanhanget men ändå.

För de summerna finns även Cartier Santos och kanske Patek Philippe Calatrava men det är en prioriteringsfråga. Ursäkta för att jag eventuellt är sist på bollen.
 
Senast ändrad:

Dr666

Omega
Fina urval all redan på dinkor, dock jag kan aktivistisk dela inte minste blivit skogstokig detta, efter en härlig Sjöö Sandström 44,2mm i både vita & svarta stållänkar. . Tyckervdom är grönt stygn! Sugna på att köpa båda dessa , vilket pris kan du ge mig ännu??
Anade att det skulle lösa saker det skulle lösa sig på ETT el annat sätt
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Fina urval all redan på dinkor, dock jag kan aktivistisk dela inte minste blivit skogstokig detta, efter en härlig Sjöö Sandström 44,2mm i både vita & svarta stållänkar. . Tyckervdom är grönt stygn! Sugna på att köpa båda dessa , vilket pris kan du ge mig ännu??
Anade att det skulle lösa saker det skulle lösa sig på ETT el annat sätt
+1
 
Fina urval all redan på dinkor, dock jag kan aktivistisk dela inte minste blivit skogstokig detta, efter en härlig Sjöö Sandström 44,2mm i både vita & svarta stållänkar. . Tyckervdom är grönt stygn! Sugna på att köpa båda dessa , vilket pris kan du ge mig ännu??
Anade att det skulle lösa saker det skulle lösa sig på ETT el annat sätt

Fattade inte riktigt vad din "post" ville säga...?
 
Topp