• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilket märke är detta?

MaF.

Breitling
Hej!

Detta är mitt första inlägg och jag får ber om ursäkt ifall det redan finns en tråd som behandlar frågor likt denna men har sökt lite smått men ej funnit något så jag skapar en.

Min fråga är ifall någon möjligtvis skulle kunna lista ut vad detta är för klocka som syns i bilden?
Jag har själv ingen aning då jag inte kan så jättemycket än om klockor men intresset byggs!
VadFörKlocka.jpg


Tacksam för svar!

Mvh MaF.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser ut som en random kvartskronograf. I vilket sammanhang har du sett klockan?
 

MaF.

Breitling
Ser ut som en random kvartskronograf. I vilket sammanhang har du sett klockan?


Har sett den i många sammanhang men mest på middagar/utekvällar. Känner killen halvt men varje gång man försöker ta sig en titt på den eller prata om klockor så drar han skjortan över eller går därifrån. Får bara dåliga vibbar av att de skulle kunna va en kopia av något slag.

Säkert någon billig kronograf från typ Tissot, med en sådan gräslig urtavla som den har.


Ja, det skulle inte förvåna mig. Han är rätt stilren och prydlig av sig men klockorna jag sett han bära är inte några höjdare.
 

Max N S

Omega
Känner killen, kan kolla, har för mig att det är någon typ av Omega.

Ja, det skulle inte förvåna mig. Han är rätt stilren och prydlig av sig men klockorna jag sett han bära är inte några höjdare.

Detta är dock ironiskt. För om jag har rätt, så rockar TS en fossil och en Gant som om det vore exklusivt! :pompus:
 
Topp