Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vilket märke är detta?

Diskussion i 'Diskussion' startad av MaF., 9 februari 2015.

1. MaF.
    Trådstartare

MaF. Torpare

Hej!

Detta är mitt första inlägg och jag får ber om ursäkt ifall det redan finns en tråd som behandlar frågor likt denna men har sökt lite smått men ej funnit något så jag skapar en.

Min fråga är ifall någon möjligtvis skulle kunna lista ut vad detta är för klocka som syns i bilden?
    Jag har själv ingen aning då jag inte kan så jättemycket än om klockor men intresset byggs!
    VadFörKlocka.jpg

Tacksam för svar!

Mvh MaF.

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ser ut som en random kvartskronograf. I vilket sammanhang har du sett klockan?

3. wadstroem

wadstroem Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Säkert någon billig kronograf från typ Tissot, med en sådan gräslig urtavla som den har.

yonsson gillar detta.
  4. MaF.
    Trådstartare

MaF. Torpare

Har sett den i många sammanhang men mest på middagar/utekvällar. Känner killen halvt men varje gång man försöker ta sig en titt på den eller prata om klockor så drar han skjortan över eller går därifrån. Får bara dåliga vibbar av att de skulle kunna va en kopia av något slag.

Ja, det skulle inte förvåna mig. Han är rätt stilren och prydlig av sig men klockorna jag sett han bära är inte några höjdare.

5. yonsson

Från:
    GBG
    Du får väl fråga. Chansar på något billigt, typ en Fossil.

6. MaF.
    Trådstartare

MaF. Torpare

Killen är hal som en ål men ska gå rakt på sak nästa gång tillfället ges! ;)

yonsson gillar detta.
  7. Max N S

Max N S Bonde

Från:
    Överallt
    Känner killen, kan kolla, har för mig att det är någon typ av Omega.

Detta är dock ironiskt. För om jag har rätt, så rockar TS en fossil och en Gant som om det vore exklusivt! :pompus:

8. yonsson

Från:
    GBG
Mårtenssons ur Brookfield