• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vilket skick på den guldaren.....

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Caset är estetiskt snyggare, sitter bättre på väldigt många, inklusive mig själv. Kan hålla med om att djupet/färgen är bättre på senare dock.
Upplevs sitta bättre än 116618 på vissa, upplevs sitta sämre än 116618 på andra, således helt subjektivt. Även utseendet på caset handlar givetvis om personliga preferenser..

Förstår att de som föredrar det äldre caset verkligen gått igång på denna.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Fint skick men våldsamt trött modell. Hoppas nya ägaren är nöjd. Tror inte den är ett större kap än en fräsch 16610 så jag hoppas att den som köpt njuter av klockan istället för att hoppas på bra ROI. 200k är fruktansvärt mycket pengar för en gammal ny klocka.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Upplevs sitta bättre än 116618 på vissa, upplevs sitta sämre än 116618 på andra, således helt subjektivt. Även utseendet på caset handlar givetvis om personliga preferenser..

Förstår att de som föredrar det äldre caset verkligen gått igång på denna.
Ja såklart är det så. Hade jag vart intresserad av guldsub hade jag gärna budat på denna.
 

poormans

Rolex
med tanke på priserna och ålder på tex 16610LV och 16710 stickdial eller varför inte 14060 4-liner så känns den både billig och gammal:D
 
Topp