• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vill du ha en gratis(nästan) klockbox? (BCF)

watchwelder

Friends of KS
God kväll/natt!

En ching-chong låda från eBay som bara ligger och tar plats. Blev att jag bara använt kuddarna, men den har fått skador som jag inte har något minne av hur dem uppstått, se bilder. Är nog 2,5år gammal.

Tänkte att du som vill ha den sätter in minst 75kr till BCF(bildbevis), självklart får du sätta in mer! :) Men mitt "pris" för boxen är 75spänn. Bjuder på frakten!

Den som är först med att skriva "JAG TAR DEN!" får den.

Ha en fortsatt trevlig vecka!
Mvh

ImageUploadedByTapatalk1413841639.461778.jpg

ImageUploadedByTapatalk1413841682.482478.jpg
ImageUploadedByTapatalk1413841709.164970.jpg

ImageUploadedByTapatalk1413841724.466113.jpg
 

watchwelder

Friends of KS

Anmäler mig ödmjukast till plats två om David Söderholm inte återkommer :)


David, på fredag kl 23:59 rinner din tid ut och jag antar att du gått upp i rök och den går till Herr V.

Ursäktar men glömde skriva en grej i början men då det är en lågpris ebay låda tog jag detta nästan för givet...fönstret är inte av glas eller dylikt utan är plast av tunnare modell!
 
  • Like
Reactions: V

mruhr

Panerai
2-Faktor
Hoppar in som ytterligare reserv ifall V skulle få strömavbrott och inte vara inne på klocksnack på en vecka eller dylikt (man kan ju alltid hoppas). Och välkommen till klocksnack David Söderholm!

Konstigt, jag skrev att jag var trea på bollen men den föll bort *tough luck*, i vilket fall som helst skulle Glusch råka ut för akut magsjuka efter strömavbrottet så kan jag ta den... jag stämmer också in i kören- välkommen David!
 

V

Cartier
Det kom ett paket från en hedersman, watchwelder.

image.jpg


Inklusive gratis tips om superdeal på råsaftcentrifug.

image.jpg


Ser ju nypolerad ut för bövelen.

image.jpg


Min oerhört modesta samling ligger nerbäddade.

image.jpg


Läggdags, locket på.

image.jpg


Stort tack återigen, nu har jag äntligen fått lite ordning.
 

watchwelder

Friends of KS
Det kom ett paket från en hedersman, watchwelder.

image.jpg


Inklusive gratis tips om superdeal på råsaftcentrifug.

image.jpg


Ser ju nypolerad ut för bövelen.

image.jpg


Min oerhört modesta samling ligger nerbäddade.

image.jpg


Läggdags, locket på.

image.jpg


Stort tack återigen, nu har jag äntligen fått lite ordning.
Snyggt! Riktigt kul att du är nöjd! Och kul att någon får användning för något jag ej använder samtidigt som det går pengar till något bra!

Tack! :)
 
Topp