• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vill ha en gratis Rolex...

jhm

Panerai
Uppenbarligen fattade hon inte ett skit av kursen. Tanken var nog snarare att hon skulle ta tag i sitt eget liv än att någon annan skulle servera henne vad hon ville ha på ett silverfat. Än är inte den sista idioten född... :banghead:
 

Kondoren

Omega
Skulle tyvärr inte förvåna alls mig om hon lyckas.

Vi får se om vi får facit framöver.

Sorgligt som ett projekt i personlig utveckling.
 

jhm

Panerai
Men det är ju bra att hon åtminstone utbildade sig. Enligt Aftonbladet blev hon godkänd, och som bevis på det fick hon den här tatueringen.

nolege is power.jpg
 

Icaras

Rolex
Efter en kurs i personlig utveckling i USA för en dryg månad sedan lärde hon sig mer om målsättning och vikten av att ha en bild av vart man vill i framtiden. Då bestämde Sandra sig för att börja fokusera på sin dröm om en Rolex-klocka.
– Jag har satt upp två stycken mål som jag ska klara på 60 dagar. Det ena är att skaffa mig en Rolex.
Herregud :blackeye:
 

jhm

Panerai
Det som verkar så skrämmande i sammanhanget (om det inte sen visar sig att detta är ett i raden av Dramatenexperiment) är att hon nog tycker att hon är riktigt cool som får mediauppmärksamhet. I själva verket sitter hela Sverige och skrattar ÅT henne. Låt mig gissa, slår man upp "bimbo" och "golddigger" på wikipedia om ett halvår, så kommer Sandras bild upp direkt. ;)
 

MånsT

Rolex
Något otroligt tacky och "white trash" över att drömma om en glamourvärld och att tro kunna få allt serverat utan lyfta ett seriöst finger för att ta sig dit.

Ger hon sig fan på det och anstränger sig så ska hon se att hon vinner respekt också
 

Turbotom

Omega
Ska också lägga upp en annons nu! Nån som kan hjälpa mig med en bra motivering? [emoji2][emoji2][emoji2]
 
  • Like
Reactions: jhm

Hugii

Audemars
hahaha... antingen har hon missat poängen med kursen eller tittat för mkt på hollywoodfruar :)
 
  • Like
Reactions: jhm

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Fattar inte vad alla bitchar om? Alla i Sandras position borde få en Rolex. Kan vi inte starta en insamling? 10kr per såld klocka till Sandra? En stiftelse kanske?

Skämt åsido, vad ledsen man blir i själen när man läser detta. Finns folk i världen som skulle offra sitt liv för att ge deras barn jobb, och denna medelklassdonna ska tigga till sig en jävla Rolex efter en kurs i opersonlig utveckling. Ja, men, va? Men..ähh..
 
Topp