• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vill ha en gratis Rolex...

TLåbbman

Omega
Haha...kom på något galet, undrar om man skall svara henne i morgon och säga att hon mer än gärna kan få denna gama DD. Undrar hur lilla Sandra skulle reagera :D

image.jpg


vad exakt är det där för ref och tavla? jag insåg just att det är precis en såndär jag vill ha. den är inte till salu antar jag?
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Vi är ju ändå några tusen här...det vore ju faktiskt sjuuukt roligt. Kommer stå i Aftonbladet imorgon "arg brat-mobb mailbombar kvinna efter uttalande om rikemansklocka". Åh, Helin och Mellin skulle gå i taket av förakt.
Det är dags. Det är dags att samla chock trupperna och gå till anfall.

Vi kommer garanterat få Fi efter oss också eftersom vi (en grupp som består av största delen män) ger oss på en ensam kvinna.

This is gonna be goooooood...
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag bad faktiskt för honom , jag BAD han dra åt helvete, iof va de ju morsan som man skulle be för men men [emoji12]
 

Klahr

Omega
Jag har jobbat med Sandra och hon tjänar nog mer smet än 50% här inne. Hon har nog råd att köpa en guldrolle om det är så men jag tror att det är "den själsliga utbildningen" i usa som ska resultera i att hon "får" en. Fånigt.
 

tissoter

Audemars
Jag har jobbat med Sandra och hon tjänar nog mer smet än 50% här inne. Hon har nog råd att köpa en guldrolle om det är så men jag tror att det är "den själsliga utbildningen" i usa som ska resultera i att hon "får" en. Fånigt.

Alltså, är det säkert att du inte försvarar henne :) Hittade inlägg både här och i Blocket-tråden som får mig att tro motsatsen.
 

Klahr

Omega
Alltså, är det säkert att du inte försvarar henne :) Hittade inlägg både här och i Blocket-tråden som får mig att tro motsatsen.


Du har rätt, försvar kan man väl kalla det. Mitt inlägg var ett försök till att ta bort olika spekulationer om varför hon ber om en klocka. Jag tyckte om att jobba med henne men hon är ju, som bevisat, speciell.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Jag har jobbat med Sandra och hon tjänar nog mer smet än 50% här inne..
Baserat på vad? Lätt att slanga med procentsatser man inte har någon aning om.

Fö. brukar säljare i regel säga att de tjänar 50% mer än vad de egentligen gör då de räknar snittet utifrån sin bästa månad. Ser du vad jag gjorde här? Jag kan också använda påhittad fakta. :)
 

Klahr

Omega
Baserat på vad? Lätt att slanga med procentsatser man inte har någon aning om.

Fö. brukar säljare i regel säga att de tjänar 50% mer än vad de egentligen gör då de räknar snittet utifrån sin bästa månad. Ser du vad jag gjorde här? Jag kan också använda påhittad fakta. :)


Baserat på noll fakta och egentligen inga antaganden och helt fel sätt av mig att uttrycka mig på. Men jag tror att poängen har gått fram både en och två gånger :)
 

Cryssarn

Rolex
Baserat på vad? Lätt att slanga med procentsatser man inte har någon aning om.

Fö. brukar säljare i regel säga att de tjänar 50% mer än vad de egentligen gör då de räknar snittet utifrån sin bästa månad. Ser du vad jag gjorde här? Jag kan också använda påhittad fakta. :)
Jag är 65% säker på att 40% här tjänar mer än resterande 60%, men att 5% av dom 60% inte riktigt är 100%iga eftersom 73% av deras tid går åt till att göra pärlhalsband med 34% gula pärlor i
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Hur mycket tjänade Sandra egentligen? Antar att det inte fanns något tak på provisionen alternativt ett väldigt högt sådant.
 
Topp