• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vill ha: seven friday

Jonaz

Rolex
Nån med erfarenhet av märket? De ser ju så sjukt snygga ut... Är en follower på instagram och ser dagligen snygga bilder. Nån som har en i Gbg för IRL-kläm?


iPhone | Tapatalk
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Finns väl ett par här på forumet som haft denna så du lär få info.
Vill minnas att de ligger på runt 10 000.
 

Charles_

Rolex
Rätt svåra att få tag på i dagsläget men ny leverans ska komma sista veckan i maj. Skicka ett PM till mig om ni är intresserade :)
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Är också riktigt sugen på en sådan, har du sett pvd varianten irl Charles_? Kommer ha väldigt svårt att bestämma mig för modell när jag väl bestämmer mig för att köpa :)
 

Charles_

Rolex
Är också riktigt sugen på en sådan, har du sett pvd varianten irl Charles_? Kommer ha väldigt svårt att bestämma mig för modell när jag väl bestämmer mig för att köpa :)
P3 är min favorit. Jag har klämt och burit alla tre och den är klart roligast. Det går att förbeställa nu så PMa om du är intresserad :)
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
P3 är min favorit. Jag har klämt och burit alla tre och den är klart roligast. Det går att förbeställa nu så PMa om du är intresserad :)
Tack för det snabba svaret! Det är den känslan jag fått av bilderna men det är alltid bra med lite input från live view.
Tyvärr har jag inte stålarna riktigt än men jag återkommer när det närmar sig (skulle tro att skatteåterbäringen kan vara avgörande)
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Kul att fler vill satsa på lite uddare och mindre märken.
Den i stål, 1:an är min favorit.
Ser riktigt cool ut.
Synd att de inte är tätare än 3 atm.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Den är rolig... en stund. Men inte mer tyvärr..

Alldeles för svåravläst i vårt mörka land (läs vintertid) och avsaknaden av datum.

Och sedan storleken.... :) Nu har jag förvisso flickhandleder på 16,5 cm. Men det finns många charmiga detaljer och positiva egenskaper med klockan också såklart!





 

Charles_

Rolex
Den är rolig... en stund. Men inte mer tyvärr..

Alldeles för svåravläst i vårt mörka land (läs vintertid) och avsaknaden av datum.

Och sedan storleken.... :) Nu har jag förvisso flickhandleder på 16,5 cm. Men det finns många charmiga detaljer och positiva egenskaper med klockan också såklart!
Du behöver nog glasögon Tomas! ;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Rolig klocka med ett utseende som för tanken till riktigt komplicerade grejer...men ordet Friday gör sig väl bättre på ett roterande datumhjul...
 
Topp