• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ville_W

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Skriv gärna här om era erfarenheter av att göra affärer med mig.
Tack på förhand!
Ville_W
 

Jeppeson

Breitling
I Mars köpte jag en Longines Hydroconquest av Ville_W och hela affären var klockren från första kontakt tills det att vi skrev kontrakt. Jag rekommenderar varmt Ville_W som säljare.
 

Calle med C

Panerai
Jag sålde en nyservad Seiko 6309-7290 med ett Wjean-oyster till Ville till ett förmånligt pris. Då vissa va lite oense om lume och tavla så kompenserade jag honom givetvis efter för det tråkiga som inträffade.

Trevlig, lättsam och förstående prick som jag gärna göra affärer med igen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har sålt klockor till herrn utan några som helst knasigheter. Snabb och smidig att ha att göra med.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Snabbt, smidigt och enkelt! Köpte i klocka i 25k klassen :)
 

emil74

Omega
Köpte en Rolex av denna man. Mycket snabb och smidig affär. Väldigt utförlig och korrekt beskrivning av klockan. Väl inslaget paket.
Rekommenderas varmt!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
F2F-försäljning av en G-SHOCK till denna mycket trevliga man. Blev lite snabbt allmänt klocksnack också innan det var dags att återgå till de vardagliga sysslorna. Rekommenderas - 100% Goodguy!
 

MrDali

Omega
Köpte en Seiko SKX007 av herrn och det gick super smidigt. Klockan var väl paketerad och beskrivningen stämde till 100%.
Skulle inte tveka en sekund att göra affär med dig igen. :)
Goodguy till 100%
/Imran
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vad ska man säga, förutom VÄRLDSKLASS!

Sålde en DAYTONA till Mr @Ville_W, betalning gick som en dans, trots att det rörde sig om en stor summa pengarna så satt dom där dom skulle, innan man ens han blinka!

Rekommenderar han alla dagar i veckan!

Stort TACK för snabb och smidig affär, jag hoppas att du blir nöjd med klockan nu!

Mvh // Affe
 
Topp