• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilsen hälsing i Göteborg

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Är det inte någon KS:are som jobbar i någon herrekipering i början av Linnegatan? Har för mig jag läst det.
Om du nu är intresserad av att snacka med en KS:are eller kläder skor dvs.

Skiner solen och det är vindstilla så kan ju en båttur vara trevligt, ta 11:an till saltholmen och sedan en färja.
Regnar det och blåser så ta en bärs på andra långgatan (varning för denim, skägg och rutiga skjortor).
 

icalle

Friends of KS
Kommer hem från sjön sent torsdag förhoppningsvis iaf.
Onsdagen är ledig och fin och passar mycket bra med en starkölslunch om någon är sugen.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Är det inte någon KS:are som jobbar i någon herrekipering i början av Linnegatan? Har för mig jag läst det.
Om du nu är intresserad av att snacka med en KS:are eller kläder skor dvs.

Skiner solen och det är vindstilla så kan ju en båttur vara trevligt, ta 11:an till saltholmen och sedan en färja.
Regnar det och blåser så ta en bärs på andra långgatan (varning för denim, skägg och rutiga skjortor).

Han är helgalen så du gör rätt i att undvika honom ;) ;) ;)
 
Topp