• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vincent76

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en rödsub till Vincent, allt gick smärtfritt, pengar samma dag.. Inga konstigheter! Goodguy!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Köpte en rödsub av vincent76, (dock ej den koltrasten nämner ovan) den hade några defekter på tavlan som jag själv ej uppmärksammat, efter tips från vaniljglass påtalade jag bristerna på klockan för Vincent som då drog tillbaka köpet utan diskussion vilket jag tycker är mycket bra gjort.
I klockannonsen borde dock skadorna påtalats och av bilderna i annonsen framgick inte skadorna.
Men i det stora hela vill jag helt klart lägga Vincent i gooddguy facket för hans justa agerande.
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Andra affären jag gör med @vincent76 på distans. Denna gång var det en bytesaffär där en panerai byttes mot en panerai. Smidig kommunikation, bra packat och klockan var enligt beskrivning. Rekommenderas till 100%.
 
Topp