Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vincent76

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av vincent76, 2 juli 2014.

1. vincent76
    Trådstartare

vincent76 Bonde

Från:
    Malmö
    Har ni gjort någon affär med mig så skriv gärna något.:)

2. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Sålt en rödsub till Vincent, allt gick smärtfritt, pengar samma dag.. Inga konstigheter! Goodguy!

vincent76 gillar detta.
  3. Omen

Omen Goldmember

Köpte en rödsub av vincent76, (dock ej den koltrasten nämner ovan) den hade några defekter på tavlan som jag själv ej uppmärksammat, efter tips från vaniljglass påtalade jag bristerna på klockan för Vincent som då drog tillbaka köpet utan diskussion vilket jag tycker är mycket bra gjort.
    I klockannonsen borde dock skadorna påtalats och av bilderna i annonsen framgick inte skadorna.
    Men i det stora hela vill jag helt klart lägga Vincent i gooddguy facket för hans justa agerande.

calzone, ZQT, Grafton och 4 andra gillar detta.
  4. Silverminken

Silverminken Präst

Från:
    Skåne
    Mycket trevlig köpare och säljare. Även duktig bilmekaniker som servade min Porsche.

vincent76 gillar detta.