• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VINNARE UTSEDDA!!! !!!LÖRDAG-SÖNDAGSTÄVLING!!!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
TÄVLINGSDAGS!

Lite spontant kör vi en fototävling. Reglerna är som vanligt busenkla:

Ta en bild av din klocka i någon form av dryck!

....eller.....

Ta en bild av din klocka i någon form av mat!

Observera "i" och alltså inte bredvid/under/över/etc...

Bilden ska tas idag eller imorgon. Man får dock lämna hur många bidrag som helst.

Bilden ska du posta här i tråden senast Söndag 25/8 kl 22:00.

Jag tänker vara helt enväldig domare (bedömningskriterierna kommer baseras på content och inte fototeknik) och dela ut TVÅ hyfsat snitsiga priser....resultatet kommer tillkännages här i tråden typ en kvart efter att tävlingstiden gått ut.


Klara, färdiga, GÅ! :D
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Då kör vi!

Tekniskt sett i både dryck & mat.
Eller nej saltvatten tänker jag inte dricka!
x6M4WH1.jpg
 
U

urinvånaren

Guest
Sist jag gick in i en fototävling som vår populära Denke anordnade fick "Fabrikören" göra avbön med en straffavgift på 1000:- (gick till en fin sak BCF).
Denna gången fotar jag inte ett skit, för jag kommer ändå att bli bestraffad för detta inlägget, ni ska få se...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sist jag gick in i en fototävling som vår populära Denke anordnade fick "Fabrikören" göra avbön med en straffavgift på 1000:- (gick till en fin sak BCF).
Denna gången fotar jag inte ett skit, för jag kommer ändå att bli bestraffad för detta inlägget, ni ska få se...

Japp, straff kommer! Men först lite ROS! Jag tycker uppriktigt att det var stort av dig att göra donationen!

Nu kommer straffet: jag har ett HEDERSPRIS till dig! Vi tar detaljerna via PM... :D
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker bara att tävlingarna tappar sin dignitet när man blir blåst på priset.... Skicka till min nya boxadress:

Skåp 6265A
Centralen, nb
11200 STHLM

Nu drar jag kanske tillbaka ditt pris. För att du är en gnällspik. Och bor på en sjukt töntig gatuadress. :p
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Oris i kaffet
nadysuzu.jpg


Omega i tomater
e7e5y9yq.jpg



Och när vi ändå håller på och dressar vår mat och dryck... Solglasögon på kalvsteken
ygybunyq.jpg
 
Topp