Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vinst från John R's fototävling. + Ny tävling!!!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Obeedoobe, 27 september 2013.

1. Obeedoobe
    Trådstartare

Obeedoobe Friends of KS

Från:
    Snåland
    Först och främst vill jag tacka John R för ett trevligt intiativ. Jag vill även tacka dom som gav mig sin röst:).
    Detta var vad som damp ner i brevlådan:

En SAFIR automatic. Har givit den en yttre puts, bandstift och slängt på ett klassiskt KS-nato. Då jag redan har ett par skötebarn i denna kategori så får den vandra vidare.

Nu till tävlingen!

En klassisk fototävling.
    Det jag söker är en bild med temat "äckligt mysigt", tänk Ernst Kirchsteiger. En klocka måste givetvis klämmas in i bilden.
    Tävlingen avslutas söndag 29/9 19:00. Jag kommer själv att plocka ut vinnaren.

Kör hårt och lycka till!

- jag vill ha sommar över precis hela kroppen, inte bara doppa tårna i den.

Mvh

Hubbatix och jabla gillar detta.
  2. Obeedoobe
    Trådstartare

Obeedoobe Friends of KS

Från:
    Snåland
    Kom igen nu!

Mvh

3. JayJay

JayJay Biskop

Oj. Missade helt den här tråden. Hade ju kunnat bli en promenadseger.

Bojke gillar detta.
  4. Mr.Chang

Mr.Chang Präst

Från:
    Gbg

5. Mr.Chang

Mr.Chang Präst

Från:
    Gbg
    Äckligt och mysigt samtidigt?
    o_O
    Hmmm...nåt i den stilen?
    (Efter 13 timmar på planet, fönster plats,man vill ju inte be folk flytta på sig stup i ett,springer man på dass och vad för syn möter en?
    Frankfurt flygplats.
    Så här har du äckligt och mysigt ....
    file://localhost/Users/Mirre/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Previews/2013/07/17/20130717-225925/KBeWl8OjReKDmkt4hwp46g/IMG_0365.jpg[​IMG]

B1884 och Hoarz gillar detta.
  6. frere

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Upptäcker tråden i en paus i kvällspysslet. Sitter p en patchworkmatta, barfota i mysbelysning och monterar en löjligt modern taklampa...

Aboynamedsue gillar detta.
  7. Obeedoobe
    Trådstartare

Obeedoobe Friends of KS

Från:
    Snåland
    Ha ha! Den bilden var BARA äcklig! Starkt att du kunde hålla lugnet när du tog bilden:)

Mvh

8. Obeedoobe
    Trådstartare

Obeedoobe Friends of KS

Från:
    Snåland
    Då har jag korat en vinnare...
    Grattis papadok !

Mvh

9. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Åååh, den klockan hade jag velat vinna ju! Synd att jag inte upptäckte tråden förrän nu... :arghh:

Kastar in ett par äckelmysiga sommarbilder på några av våra husdjur ändå: :cool:

Obeedoobe gillar detta.
  10. frere

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Sweet! :D Plötsligt gör det ingenting att den nyzeeländska designerjäkeln inte skickade med något att ansluta lampjäveln till takuttaget med och att det därför inte alls lyser så här snyggt hemma hos mig:

Bristen på lampa är också orsaken till bildkvaliten - kanske är detta den sämsta bild som någonsin vunnit en fototävling. Tur att konkurrensen inte var benhård den här gången.:) Tolkar deltagandet som en bekräftelse på vad min far brukar säga: Vuxna män gillar inte Ernst.

11. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    An någon jävla anledning missade jag den här tråden och fler med mig tror jag. Rätt bidrag vann igen iallafall! :)

Mårtenssons ur Brookfield