• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Brunleif

Panerai
http://www.tradera.com/item/341967/280810388/enicar-watch-klocka-vintage-sherpa-guide-gmt

upload_2017-5-11_8-40-52.png

Är den här bra så borde väl 11000kr som är reservationspris med länk vara ett kanonpris?
Var alltså inget kanonpris.
Feskarn sålde en februari 2016 för 8000kr såg jag nu.
Synd man inte var med i matchen då :)
 
  • Like
Reactions: Ako

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Var alltså inget kanonpris.
Feskarn sålde en februari 2016 för 8000kr såg jag nu.
Synd man inte var med i matchen då :)
De var riktigt billiga för ett par år sedan, någon skrev att några myndighetspersoner, typ polisen, fick dessa i tjänsten. I vilket fall finn det många i Filippinerna och det finns många oheliga ihopplock.
 
D

Deemfo

Guest
Har fått kontakt med personer via KS som varit intresserade av det jag länkade.
Så jag antar att tipset var till nöje för några. I min värld är det då ett lyckat tips, och om jag samtidigt gör "reklam" som du kallar det så är det en win-win för både mig och personen som fick nytta av tipset.

Admin får som sagt ta bort den, om det bryter mot någon regel eller om det sticker i ögonen på vissa personer.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Har fått kontakt med personer via KS som varit intresserade av det jag länkade.
Så jag antar att tipset var till nöje för några. I min värld är det då ett lyckat tips, och om jag samtidigt gör "reklam" som du kallar det så är det en win-win för både mig och personen som fick nytta av tipset.

Admin får som sagt ta bort den, om det bryter mot någon regel eller om det sticker i ögonen på vissa personer.

Jo förvisso, men hur många inlägg ser du i denna tråden där folk länkar till sina egna annonser. Det är inte trådens syfte.
 
Topp