• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage fullset.

jabla

Sarlacc
Tänkte att det kunde vara kul med en tråd där man kan visa upp vintage fullset.
Börjar själv med en teaser i väntan på dagsljus. :)

WP_20160810_001.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Svårt att toppa denna...
Finns de med bättre på forumet.

Jag sålde klockan då jag inte tyckte den var bra nog. Har hellre en perfekt klocka än en massa tillbehör. I en perfekt värld har man både och men det kräver dels ett jäkla jagande, tur och en sjukt stor plånbok. Då jag inte har det sista så lägger jag hellre mina pengar på kvalitet framför papper, box ock krimskrams.

Det här blir en kul tråd! Mjukstartar lite med denna. (hur definierar ni full set btw, ALLT ALLT ALLT eller klocka, box, cert som många säljare tycks göra?)
16014.jpg
Fullset är det som följde med klockan ny. För Rolex så är det ofta box (inner+ytter), garanti, cosc-cert om cosc, hangtag, manualer inkl hållare och kalender. Kanske glömmer något? Ett bra fullset får också gärna ha originalkvitto och annat som styrker klockans proveniens.
 

thomastheswede

Audemars
Finns de med bättre på forumet.
Fullset är det som följde med klockan ny. För Rolex så är det ofta box (inner+ytter), garanti, cosc-cert om cosc, hangtag, manualer och kalender. Kanske glömmer något? Ett bra fullset får också gärna ha originalkvitto och annat som styrker klockans proveniens.

Då är vi överens! :)
 
Topp