• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage kronograf-prisbump 6/2

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
IMG_6929.JPG
IMG_8150.JPG
Tjena!​

Till salu är denna charmiga Gruen kronograf. Gissningsvis från 60-talet, urverket vill jag minnas är ett manuellt valjoux. Köpte den för ett år sedan och har legat i klockrullen i sedan dess. Tidshållningen kan jag inte uttala mig om.
Tavlan är patinerad (se bilder), väldigt mjuk när man vrider kronan, visarna lyser när man laddar de från en ljuskälla (relumade skulle jag gissa). Kronografen nollställer fint. 37mm.
Retur enl öv.
Pris NU 4000 kr 4500kr 5000kr , och jag bjuder på frakt
IMG_3511.JPG

IMG_3512.JPG
IMG_3514.JPG
IMG_3515.JPG
IMG_3516.JPG
 
Senast ändrad:
Topp