• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Vintage kronograf *uppdaterad*

m_s

Patek
2-Faktor
På jakt efter något vintage att sätta på armen, dock hemma pappaledig så begränsad budget för stunden.

Letar primärt efter ett stycke vintage kronograf runt 36-40mm, guld eller stål och på något trevlig läder (inget krav). Gärna väl fungerande verk då jag inte har tid/ork att hålla på med service för stunden.

*Uppdatering*
Kommit in flera trevliga tips, stort tack! De flesta har dock varit rätt skönt hårda 70-tals kronisar, jag sköt nog lite brett så passar på att smala ner mitt sökande till dressade kronografer, dvs lite nättare stuket!

Max-budget 7000-8000:- beroende på objekt.

Har du något som ligger eller tips på annons/auktion så tveka inte att höra av dig, har gott om referenser att skaka fram!

/ Micke
 

m_s

Patek
2-Faktor
Tack alla som hört av sig, jakten fortsätter - Inspiration för mig är t ex Universal Geneve, Vantage med flera. Fortsätt kom med bra tips! :)
 
Topp