• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage Mission 2.0 -Alternativ unboxing.

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Efter att ha flippat klockor fram och tillbaka utan att hitta något som bara sa 'wow' så fick jag ett bra förslag på min PO jag hade ute på annons. Förslaget stod Ninen79 för och han gjorde de rätt enkelt för mig, och nu sitter jag här i soffan med den här på armen och mer på väg in under slutet på veckan! Den kom på Nato men hittade en matchande länk hos en vän som lät mig slå till.





La ut en WTB på ett isofrane förra vecka.
Denke satt tydligen på ett och försökte köra ett Jedi mindtrick / moraltest på mig, han lät mig bestämma priset.
Jag bjöd sen prutade han själv, praktiskt.
Överväger att börja köpa allt av Denke om det är så i alla affärer med herrn.
Sen kan man inte annat än älska det här kuvertet:

 

Ninen79

Audemars
Efter att ha flippat klockor fram och tillbaka utan att hitta något som bara sa 'wow' så fick jag ett bra förslag på min PO jag hade ute på annons. Förslaget stod Ninen79 för och han gjorde de rätt enkelt för mig, och nu sitter jag här i soffan med den här på armen och mer på väg in under slutet på veckan! Den kom på Nato men hittade en matchande länk hos en vän som lät mig slå till.





La ut en WTB på ett isofrane förra vecka.
Denke satt tydligen på ett och försökte köra ett Jedi mindtrick / moraltest på mig, han lät mig bestämma priset.
Jag bjöd sen prutade han själv, praktiskt.
Överväger att börja köpa allt av Denke om det är så i alla affärer med herrn.
Sen kan man inte annat än älska det här kuvertet:

Den sitter grymt snygg på dig! Stort grattis!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Underbar klocka! Brukar gilla Nato, men denna gör sig bäst på länk. Oyster eller jubile kvittar
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Vilken sexig klocka!!! ;-)

MEN tyvärr så har jag svårt för datum-cyklopet på dessa å liknande... I alla fall på bild. Får nog klämma på en å känna på en IRL.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Snyggt, har med spänning följt dig på köp o sälj, hej vad det gått den senaste veckan!
 

fredtiger

Cartier
Riktigt fin klocka! Är själv svag för Nato, men tycker nog denna gör sig klart bäst på länk (gäller iof de flesta klockor, men tror det är den tvåfärgade bezeln i kombo med Nato som rör till det för mig).
 

meo_swe

Audemars
Sjukt nice!
jag är en stor anhängare till nato/zulu, men även jag måste säga att GMT-master gör sig bäst på en länk!
 

JohanHLM

Rolex
Grattis!
Jag tycker själv att mitt flippande börjar gå till överdrift men det är skönt o veta att det finns dom som är värre :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Göttig gmt - hoppas den får stanna!

Som talarna innan föredrar jag gmt på länk, tvåfärgad bezel och sen Nato blir för mkt färger för mig

Helsvart ring och Nato funkar däremot bättre (tex mörkgrå)
 

LtCariad

Omega
2-Faktor
Ahhh, en klassisk pepsi-GMT är den Rolex jag vill ha! Den där var fin, och jag känner bara ett litet stygn av avund... :)
 
Topp