• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Vintage Rolex Submariner ref 1680

Micke L

Cartier
2-Faktor
Jag har lessnat på vintage
Har denna fina Rolex Submariner ref 1680 främst för byte men även ev till salu
438XXX serie
Bra skick men kan ha fått nån polering för länge sedan. Jag har dock inte rört den
Luminovapärla i bezelinsertet
Köpte den av Vaniljglass här på KS för drygt 2 år sedan och den har använts ganska sparsamt efter storservice förra året
Totalservad 23/9 2013 av en vän till mig som är urmakare på ett stort klockmärke
Arbete:
Helgenomgång & oljning av urverk, justering av höjdlufter och fjäderhus. Ny fjäder, byte av rotoraxel, samtliga packningar, 2 klinkhjul, rengöring av boett och ruckning
Alla delar 100% Rolex och serviceintyg/kvitto medföljer

Allt fungerar perfekt och den går mycket fint

Vill helst byta mot modern Rolex, gärna med keramikring och lägger gärna till pengar

Bytesvärde: 45k ¤¤¤SÅLD¤¤¤¤

Finns i Sthlm området för påseende. (Är i Norrköping på fredag hela dan och lördag morgon)

lundberg145(at)hotmail.com











mvh
Micke L
 
Topp