• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage Tissot äkta krokodilband med viklås 300:- + NOS J.B Champion 130:-

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Näst intill nytt vintage Tissot krokodilband med spänne.
Bandet är endast testat 2-3 gånger.
På grund av att jag har rätt tunna handleder monterade jag det långt in på spännet, något som har lämnat avtryck i kantfärgen. Det här är något som inte märks vid användning, men jag ville ändå nämna det. (syns på bild)

Tissot
Swiss Made
Äkta krokodil
19mm vid bandhornen.
Längd, se bilden med linjalen (bandet monterat i näst yttersta läget)
Små repor kan förekomma då bandet är gammalt och legat på hylla.

300:- skickat ----SÅLT----, 24h returrätt efter mottagande oavsett anledning. Köparen står för returfrakt.

IMG_20150714_143105.jpg
IMG_20150714_143130.jpg
IMG_20150714_143206.jpg
IMG_20150714_143248.jpg
IMG_20150714_143405.jpg



NOS Flexband från J.B Champion
Här har du chansen att testa att bära flexlänk med undantaget att slippa bära på tidigare ägares dna. :)

J.B Champion
Made in U.S.A
19mm vid bandhornen (curved ends)
Längden är ställbar då länkbitar kan plockas bort.
Originalförpackning, extra länkbitar och instruktionsbok följer med.


130:- skickat --------Sålt!---------, ingen returrätt då varan är ny och oanvänd.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg



Är jag helt fel ute prismässigt, kom med bud. Har du något roligt att byta med, kom med förslag. :)
 
Senast ändrad:
Topp