Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Vintage Tissot Visodate Seastar Automatic Prissänkt!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Silon, 24 augusti 2014.

1. Silon
    Trådstartare

Silon Bonde

Hej KS!

Har en trevlig Tissot Visodate Seastar Automatic upp för byte eller försäljning. Sätter priset/bytesvärdet till 1300 kr. Nytt pris 1150 kr!

* Snabb justering av datumet genom att vrida fram och tillbaka mellan kl 22:00-00:00.
    * Kronan är signerad Tissot.
    * 19 mm mellan bandhornen. Boetten är 30x30 mm.
    * Ett i princip nytt mörkbrunt läderband sitter på.
    * Växlar datum som den ska.
    * Lite lume släpp på minut visaren.
    * Håller tiden ok, inte märkt någon större gång avvikelse.
    * På baksidan av boetten står det "Seastar" och "Waterproof".

Byter gärna mot något annat vintage ur. Jag föredrar mögelfria klockor med inte allt för mycket patina.Tycker självklart att det är trevligt med originaldelar och bra skick. Manuella eller automatiska. Några hundralappar upp eller ner är inget problem beroende på bytesobjekt. Vintage Omega, Tissot eller Certina ligger varmt om hjärtat. Kan ev tänka mig att byta mot en skx007 (förlorade min förra skx vid ett nattdopp då jag hade hällt i mig lite för mycket öl).

Efter avslutad affär sätts självklart en slant in till Barncancerfonden. Frågor tas via pm.

Med vänliga hälsningar
    Gustav

eriksson850, Aquaracer2, Erikmelin och 1 annan gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps