Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vintage-tråd eller ej?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Fabian, 23 oktober 2012.

1. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Kom precis på mig själv när jag "råkade" posta mitt nyköp under fliken "diskussion" och inte "vintage". Frågan är ifall de behövs två flikar för diskussion av klockor? Själv tittar jag sällan in på Vintagedelen då det skrivs mer sällan nya inlägg under den fliken trots att jag själv bara handlar och är intresserad av vintage. Kan vi inte bara ha en "diskussionsflik" istället för två. du lär ju märka ifall det handlar om vintage i rubriken och kan på så sätt hindra dig från att klicka vidare och spara tid om det inte alls gör dig intresserad:)??

bråka på!

2. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: Vintage-tråd eller ej?

Om alla skrev rubriker som avslöjade innehållet?!
    Nu är det ju många "Nyinkommet...", "Dagens paketöpppning...", "Oj vilket fynd..." mm.

Dock inget problem för mig då jag läser allt! :)

3. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm

Men då är det ju bar att vara lite mer specifik i sin rubrik t.ex. : Nyinkommet vintage... Dagens paketöppning, ny klocka, osv.....

4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Kul att du skriver detta, för jag tänker helt tvärt om.
    Jag hade gärna haft ännu fler kategorier

Gärna;
    foto-sektion -bilder, fotografier
    OT-sektion -Off topic
    Hjälp-sektion -med exempelvis "var hittar jag serviceställe", eller "Rekommendera en dykare under 5000:-

5. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Fler underforum är ok för mig. MEN då måste det finnas en "vad är nytt"-knapp där man ser de 20-30 senaste inläggen oberoende av vilket underforum de är skrivna i. Att ha för många underforum tar annars lätt död på flowet av nya ämnen/svar eftersom man inte orkar/har tid att gå igenom tio olika forum.

6. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Det som gör tapatalk så bra, där ser man direkt vad som är nytt, skaffa genast! :mrgreen:

7. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Finns redan; search.php?search_id=newposts

8. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö

+1

9. David

David Bödeln

Tycker jag också, det är än så länge för få nya trådar för att motivera flera underforum.

Mårtenssons ur Brookfield