• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage92

fretig

Cartier
Träffade honom f2f vid försäljning av en fin gammal Seiko. Trevlig och bra kille som varmt kan rekommenderas göra affär med!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Sålde min käraste ägodel till herrn och det var trevligt, snabbt och smidigt utfört. Några relevanta frågor utan velande. Velandet stod jag själv för...
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Köpt band av Vintage och fick tom. det skickat till mig för utprovning innan betalning. Har även träffat denna 110% Goodguy i verkligheten och kan intyga om att det är en schysst kille :)
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex klocka med mycket trevlig kommunikation. :)

Absolut inga problem, 100% Goodguy

Mvh
Micke E
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Sålt en Rolex Submariner 5513. Inga problem, trevlig kontakt, blixtsnabb betalning. Rekommenderas starkt!
 

Paman

Breitling
Köpt ett band av Vintage. Bra och snabb kommunikation, bra paketerat och snabb leverans.
Skickade även med lite bonussaker som uppskattades väldigt mycket!
Rekommenderas varmt, 100% goodguy.
/paman
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Mycket trevlig kille!
Alltid trevlig på pm, oavsett om det gäller försäljning eller bara slänga några ord.

Nu senast köpte jag en fin Seiko av han. Väl paketerat skickade han den snabbare än blixten och med Rek kom den fram på nolltid...
100% goodguy i min bok!
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Sålde en nyare Omega till Vintage. Mkt smidig affär. När vi hade kommit överens om detaljerna fanns pengarna på kontot snabbt som ögat. Dessutom en mycket trevlig kille. Skulle inte tveka att göra affär igen. Goodguy!
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Köpte blandade reparationsobjekt som precis nådde 4-siffrigt belopp.
Klockorna packades oförskämt väl och skickades snabbare än jag kunnat föreställa mig. Dessutom innehöll paketet långt mer än vad som var överenskommet, och mycket som var i bättre skick än beskrivet.
Skulle med glädje handla av igen!

Rekommenderas!
 
Topp