• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage92

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kanon kille! Skickade klockorna innan ens pengarna satt på kontot. Väl beskrivet, bra bilder och välpaketerat. Kunde alltså inte vara mer nöjd. Gör gärna affär med dig igen!
 

Patrik B

Breitling
Köpte en tämligen ny klocka av killen. Klockan skickades samma dag och var i precis så fint skick som det beskrevs, paketet var mycket väl paketerat och alla frågor besvarades snabbt och tydligt. Jag gör gärna affärer med honom igen!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av Vintage92 - Strålande smidig och troligen den snabbaste packningen + sprint till företagscenter so far :)

100% goodguy!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka till Vintage92, blixtrande snabb betalning och mycket trevlig kommunikation. 100% GG på alla tänkbara sätt.
Gör mycket gärna fler affärer med honom:)
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Köpt en Rolex av @Vintage92. Mycket smidig affär med snabb välpackad leverans! Träffats på GTG och skulle inte tveka på att göra affärer igen med denna trevliga kille! :)
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Fick förra veckan leverans av en baby tuna från Vintage92. Mycket bra paketerat och otroligt snabb och smidig affär.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpt tung dykare av @Vintage92 . Föredömligt snabb leverans, förpackningen matchade 1000m-boetten i stötsäkerhet! Trevlig i kommunikationen. Rekommenderas helhjärtat! Goodguy!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Har handlat igen av Vintage92 och erhållit en "over delivery" efter ett "under promise". Jag är supernöjd. Med allt! :)
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Även jag har handlat igen av Vintage92, och även jag erhöll "over delivery" efter "under promise". Rekommenderas varmt!
 

jistanes

Cartier
Jag har sålt en klocka i 50TKR-klassen till Vintage92 och kan varmt rekommendera att göra affärer med honom. Mycket trevlig och seriös. Inga konstigheter någonstans! :)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Köpte dansbandsseiko av Vintage92. Bra kommunikation, väpackat, snabbt och säkert levererat. Smidig deal helt enkelt.
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Rekommenderas varmt!
Köpte en nyare Rolex 114060 av Vintage92, väldigt smidig och professionell affär med återkopplande feedback under hela förloppet.
Datum för affär: 2016-05-14
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Har återigen gjort en affär med Vintage92.
Sålde en nyare Rolex och erhöll betalning direkt, återkopplande feedback under hela förloppet likt förra gången.
Rekommenderas fortfarande starkt. Ser fram emot kommande affärer.
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en nyare Rolex till Vintage92.
Mycket smidig affär, snabb och trevlig komunikation samt mycket snabb betalning.
Rekommenderas!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Sålde en Rolex till Vintage92, snabb betalning, affären gick bra.
Jag hade missat några saker i beskrivningen men det sköttes bra av Vintage92.
Verkligen en GG i min bok.
 

Geparden

Audemars
Köpt på distans i 20k-klass. Gick som en dans i allt från snabb kommunikation till väl förpackad leverans. Inga betänkligheter att göra affär igen om tillfälle skulle ges!
Good guy i min bok!
 
Topp