• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VintageGTG i GBG?

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Gbg är trevligt!
Vintage är trevligt!
GTG är trevligt!

Jag tar gärna info om datum. Är ju dagledig en liten period i livet just nu, så funkar det med familjens schema så är jag gärna på!
 

Måberg

Panerai
Ska man göra en ny tråd där folk kan rösta på datum? Sen jag som "gtg-rookie" har lite dålig koll på vart man bäst har ett sådant här event.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sorry @vaniljglass; missuppfattade... Jag är ju utomsocknes och behöver/kan inte vara med å planera.

Jag inväntar mer info när datum etc är satt och hoppas det funkar att närvara!
 

tictac62

Cartier
Hej!
Händer det nått, eller har allt stannat av?
Och vintageGtg i Göteborg gått på grund eller är det någon som jobbar/planerar för datum, plats mm?
Harerbjudet mig att hjälpa till, men inget hört!
Vem är ansvarig?
 

KMS

Rolex
Kan tänka mig att det är enklare att skapa en ny tråd om det är nån som vill rodda i allt! Tror diskussionen har stannat upp lite, så det är väl i princip upp till vem som helst som känner sig manad och sugen att välja datum, ta in anmälningar å sen boka lokal/plats. Det verkar ju vara ett stort intresse i alla fall!:)
 
Topp