• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintageklocka, auktion till Barncancerfonden:)

Nic

Rolex
2-Faktor
Cancer är förövrigt skit, bara så ni vet.

Min pappa gick bort i våras, hjärntumör, på tok för ung och 2016 började snöpligt med att min fru förlorade sin bror, 30 år ung, även han pga hjärntumör. Vad är oddsen på det!?

Nä hörrni, den här klockauktionen var bra.
Beklagar verkligen sorgen. Min farfar gick bort för några år sedan i denna fasansfulla sjukdom han med och det finns även andra dödsfall i släkten på grund av cancer.

Får passa på att gratulera till vinsten! :)
 

rogart-63

Patek
Absolut #Fuckcancer, jag hade leukemi som liten och det är inte ens en månad sedan en hel rockvärld förlorade the one and only Lemmy.
Jag tror jag har kvar din adress @Gummo, kan jag skicka en femhundring i ett kuvert till dig som du så kan sätta in till BCF ??
Och David Bowie :( Sätter in en slant. Grymt att det kommer upp ibland då det är lätt att glömma annars.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Absolut #Fuckcancer, jag hade leukemi som liten och det är inte ens en månad sedan en hel rockvärld förlorade the one and only Lemmy.
Jag tror jag har kvar din adress @Gummo, kan jag skicka en femhundring i ett kuvert till dig som du så kan sätta in till BCF ??
Klart du åxå ska sätta in åxå! Men säg åt farsan å sätta in istället. Du måste sluta skicka kontanter i kuvert till mig hela tiden:D:D
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Är det någon som vet varför det drar så förbenat ut på tiden med överlämnandet av den där Sjöö-Sandström klockan där (om jag minns rätt) 20 tusen skulle gå in på BCF kontot ?
 
Topp