• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa dina fetaste Rolexluggar!

Ministern

Founder
2-Faktor
20130823_154948_zpsed114865.jpg
 

falten

Cartier
Är det verkligen så? Har aldrig orkat läsa på eller detaljstuderat dem själv. Och är den boetten polerad i asien? Ser riktigt fin ut!

Thats what i heard, sen har jag inte haft möjlighet att ha två bredvid varandra... Yes polerad asian-style. Om inte opolerad, den har tex baksidans klisterlapp kvar, men skulle jag sätta min ena hand så har den säkert blivit uppiffad en gång alla fall...

tack!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Brukar normalt inte visa bild på denna.... why.... För jag skäms lite. Det är en äkta Franken, Verk från en DJ, ny krona och tube, ny service tavla och visare...service insert och nytt serviceplexi. Caset är ett replacement med serie # 475....samt nyare länk och endlinks. Ett riktigt ihopplock som jag inhandlade i delar och lät en urmakare montera ihop. Året var 2006 och mina kunskaper var då begränsade. Jag trodde allt var kosher och att jag varit slug nog att knopa ihop en vintageklocka för halva priset mot en "korrekt".....

MEN....caset är opolerat då det kom i ny förpackning....så är det något den har....så är det FETA luggar. Ni kommer aldrig få se den igen....så njut av fettman....

HOowAjT.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Brukar normalt inte visa bild på denna.... why.... För jag skäms lite. Det är en äkta Franken, Verk från en DJ, ny krona och tube, ny service tavla och visare...service insert och nytt serviceplexi. Caset är ett replacement med serie # 475....samt nyare länk och endlinks. Ett riktigt ihopplock som jag inhandlade i delar och lät en urmakare montera ihop. Året var 2006 och mina kunskaper var då begränsade. Jag trodde allt var kosher och att jag varit slug nog att knopa ihop en vintageklocka för halva priset mot en "korrekt".....

MEN....caset är opolerat då det kom i ny förpackning....så är det något den har....så är det FETA luggar. Ni kommer aldrig få se den igen....så njut av fettman....

HOowAjT.jpg
:D Ingen utom du kommer undan med det! :)
 
Topp