• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa ditt bilhandlarhäng!

Vess1an

IG-88
2-Faktor
För att fira mitt 1000:e inlägg, semester och allmän förvirring startar jag en samlingstråd för sladdriga länkar och bilhandlarhäng.

The black belt
image.jpg


Hur ser då mina länkar ut?
Tja.. trista, tighta och allmänt gråa..
d.v.s. jag har en lång väg att gå och sjukt mycket att lära, därav trådstarten:)
image.jpg


Hit us with your best "bilhandlarhäng"!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    143.1 KB · Visningar: 245

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Kom igen nu, jag vet att det finns en stor skara med hängande länkar out there:)

Gör ett försök själv, kom ihåg att bara jag är en glad amatör på bilhandlarhäng:
image.jpg


Vad är det som gör att hängande länkar är vägen att gå?
 

David74

Omega
Det var nog looks när jag köpte den för femton år sen.

Sen har den töjts lite mer sen dess.

Nu börjar jag faktiskt tröttna lite på det och kommer nog att tajta till den lite.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Tjusigt!
Nu har jag provat lite under förmiddagen denna slapparlördag, riktigt skönt.
Fuskar iofs med jubileelänk och Datejust, inte en massiv dykare som du har:)
image.jpg

Här nere på handryggen efter "knölen"
(syns inte riktigt på bilden)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Mina sitter tight, inget att visa upp i tråden med andra ord. Men GWs sladdriga länk på DJn som han drämmer i bordet hela tiden är ju kung! Min far har bra bilhandlarhäng på sin DJ också. Ska försöka fota det vid tillfälle.

Har hört att lösa länkar blir stretchade snabbare, vet inte om detta stämmer?

Och grattis till 1k!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Mina sitter tight, inget att visa upp i tråden med andra ord. Men GWs sladdriga länk på DJn som han drämmer i bordet hela tiden är ju kung! Min far har bra bilhandlarhäng på sin DJ också. Ska försöka fota det vid tillfälle.

Har hört att lösa länkar blir stretchade snabbare, vet inte om detta stämmer?
Hehe, skojigt.. Min fars DJ hänger också och dinglar på en extremt utställd länk, han bär den precis hela tiden också (beater?) med samma "försiktighet" som GW:)
Fota gärna, jag ska komma ihåg att fota min pappas nästa gång jag träffar honom..
 

joey

Cartier
Med rem är det snabbt och enkelt att få till det:

image.jpg


Med länk är investeringen i slappheten mer bestående eftersom man måste ta fram skruvmejseln. Med en oysterquartz krockar agendorna något: en slapp day-date är ju en klassiker, medan integrerad länk gör sig bäst när den sitter normalt. Lösningen kan vara att helt enkelt köra dubbelt:

image.jpg
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Mitt häng, skall dock sägas att klockan åkte precis på och det är en kall dag idag. Mao handleden har inte hunnit svälla något ;) sitter som ett smäck om ett tag.

image.jpg
 
Topp